کد خبر: ۸۰۶۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

فوتبالی‌ها منتظر سورپرایز AFC/ عادل فردوسی پور گزارشگر ایران در جام جهانی می‌شود؟

در فاصله کمتر از دو هفته مانده به شروع مسابقات جام جهانی و اولین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های ۲۰۲۲ قطر بسیاری از علاقمندان به فوتبال درباره اینکه چه کسی مسابقات تیم ملی ایران در این رقابت‌ها را گزارش خواهد کرد، سوالاتی را مطرح می‌کنند.
فوتبالی‌ها منتظر سورپرایز AFC/ عادل فردوسی پور گزارشگر ایران در جام جهانی می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که گفته می‌شود احتمالاً عادل فردوسی پور در جریان برگزاری مسابقات ۲۰۲۲ قطر به این کشور سفر می‌کند بعضی بر این اعتقادند که شاید بار دیگر سورپرایز کنفدراسیون فوتبال آسیا برای علاقمندان ایرانی فوتبال، گزارش مسابقات تیم ملی کشورمان با صدای عادل فردوسی پور باشد.

این موضوع حتی ظرف روزهای اخیر این شایعه را نیز در فضای مجازی پر رنگ تر کرد. اتفاقی که تقریباً دو سال پیش در تاریخ بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۹۹ و در فینال لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد و همه را غافلگیر کرد.

روزی که عادل فردوسی پور گزارش دیدار تیم‌های پرسپولیس و اولسان کره جنوبی را با بغضی که در گلو داشت در صفحه فارسی AFC آغاز کرد و اتفاقاً همان گزارش نیز با استقبال کم سابقه مخاطبان اینستاگرامی این صفحه مواجه شد و رکورد قابل توجهی را هم برجای گذاشت.

شایان ذکر است؛ موضوع گزارش فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا توسط عادل فردوسی پور نیز تا چند روز پیش از شروع آن دیدار رسانه ای نشده بود و در نهایت این اتفاق باعث تعجب بسیاری از اهالی ورزش به ویژه پرسپولیسی‌ها شد و با تکرار احتمالی این اتفاق این بار همه اهالی فوتبال سورپرایز خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین