کد خبر: ۸۰۶۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

دستگیری سارقان مسلح و خشن منازل در مرکز تهران

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح و خشن منازل واقع در مرکز تهران خبر داد.
دستگیری سارقان مسلح و خشن منازل در مرکز تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا حاتمی با اشاره به دستگیری سارقان مسلح منازل واقع در مرکز تهران اظهارکرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت‌ از خانه‌های شهروندان در مرکز تهران، تیمی از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در گام نخست برای تحقیقات میدانی به صحنه‌های وقوع سرقت رفته و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سه سارق حرفه‌ای با شگرد بالا رفتن از دیوار و بالکن، اقدام به دزدیدن لوازم با ارزش از جمله طلاجات، پول نقد، تابلوهای گرانقیمت، لپ‌تاپ و تلفن همراه کرده‌اند.

حاتمی تصریح کرد: ماموران درگام بعدی، با بازبینی دوربین‌های مداربسته و بررسی‌های اطلاعاتی چهره و هویت متهمان را شناسایی کردند و موفق به ردیابی مخفیگاه آنها در جنوب پایتخت شدند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سرنخ سبب شد تا ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قانونی به مخفیگاه متهمان بروند و هر سه سارق جوان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی با اشاره به کشف سلاح سارقان در عملیات دستگیری آن‌ها گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت از خانه‌های شهروندان با ترفند بالا رفتن از دیوار و بالکن اعتراف کردند و اموال مسروقه به ارزش سه میلیارد تومان نیز از مخفیگاه این سارقان کشف و ضبط شد.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که سارقان دستگیر شده در چندین فقره از سرقت‌های خود که در ساعات نیمه‌شب انجام شده، وارد خانه‌هایی شدند که مالباختگان در آن حضور داشتند. این افراد پس از ورود به منازل ابتدا با سلاح کلت کمری صاحبخانه و اعضای خانواده‌اش را تهدید کرده و سپس دست به سرقت مسلحانه زده بودند.

وی با اشاره به شناسایی مالباختگان نیز گفت: ۱۸ مالباخته متهمان را شناسایی کردند و با صدور قرار قانونی از سوی دادسرا، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان و مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین