کد خبر: ۸۰۸۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

حمله روزنامه جوان به مولوی عبدالحمید؛ سفر نماینده رهبری به زاهدان برای دلجویی از مردم بود نه باج دادن به شما!

روزنامه منتسب به سپاه در مطلبی با بازخوانی اظهارات تازه مولوی عبدالحمید، به او حمله کرد و نوشت سفر نماینده رهبری به زاهدان برای دلجویی از مردم بود نه باج دادن به شما!
حمله روزنامه جوان به مولوی عبدالحمید؛ سفر نماینده رهبری به زاهدان برای دلجویی از مردم بود نه باج دادن به شما!
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان روز گذشته در توئیتی نوشت: «انتظار از هیئت اعزامی رهبری دیدن واقعیت‌ها، محکومیت جنایت جمعه خونین زاهدان، دلجویی از خانواده‌های شهدا و آسیب دیدگان این حادثه و احقاق حق بود، نه تهدید و ارعاب مظلوم.»

روزنامه جوان نوشت: عبدالحمید از کدام تهدید و ارعاب سخن می‌گوید؟ و مدعی کدام دلجویی شده است؟! آنچه در این سفر انجام نشد، باج دادن به زیاده‌خواهانی بود که با سخنرانی‌های سیاسی و تحریک آمیز خود آرامش را از استان سلب کرده‌اند. آنچه انجام شد و عبدالحمید نامش را ارعاب و تهدید مظلوم گذاشته، هشدار و تذکر شدیداللحن بابت تحریک مردم در مسیری خلاف واقع است.

در ادامه این مطلب تاکید شده است: اصل ماجرا این است که در سفر هیئت اعزامی رهبری به سیستان و بلوچستان، حساب مردم از حساب تحریک‌کنندگان جدا و با هر کدام رفتار متفاوتی انجام شد. با مردم رحماء و با تحریک‌کنندگان و برهم زنندگان آرامش استان، اشداء؛ این امور است که برخی را عصبانی کرده است، وگرنه هم از مردم دلجویی شد و هم حرف‌شان زده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین