کد خبر: ۸۰۸۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

حمله تند روزنامه جوان به فوتبالیست‌های حامی اعتراضات؛ طوری با این‌ها برخورد شود که دیگر هوس نکنند آب به آسیاب دشمن بریزند

روزنامه جوان نوشت: باید با چنین افرادی برخورد مناسب صورت گیرد که از این به بعد هوس نکنند برای خودنمایی آب به آسیاب دشمن بریزند و خود را ناجی و طرفدار مردم جا بزنند.
حمله تند روزنامه جوان به فوتبالیست‌های حامی اعتراضات؛ طوری با این‌ها برخورد شود که دیگر هوس نکنند آب به آسیاب دشمن بریزند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جوان در مطلبی به بهانه اظهارات اخیر یحیی گل‌محمدی و برخی دیگر از فوتبالیست‌ها در حمایت از اعتراضات مردمی، خواسته برخوردی با آنان صورت گیرد که دیگر هوس نکنند آب به آسیاب دشمن بریزند.

جوان نوشت: بعد از انتشار استوری یحیی گل‌محمدی و توهین آشکار او به بازیکنان تیم ملی، باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد. صدور چنین بیانیه‌ای صرفا یک چیز را ثابت می‌کند و آن اینکه باشگاه پرسپولیس خواسته با سرسری گرفتن موضوع آن را از سر خود باز کند.

در ادامه این مطلب آمده است: به نظر می‌رسد که باید علاوه بر گلمحمدی با برخی دیگر هم برخوردی قاطع صورت گیرد، مثل برخوردی که سازمان لیگ با بازیکن مس شهر بابک انجام داد یا پرویز برومند که بعد از یک دوره طولانی منقل‌نشینی حالا شده لیدر اغتشاشگران و مثلا حامی مردم تا حین خسارت وارد کردن به اموال عمومی بازداشت شود.

نویسنده جوان تاکید کرده است: باید با چنین افرادی برخورد مناسب صورت گیرد که از این به بعد هوس نکنند برای خودنمایی آب به آسیاب دشمن بریزند و خود را ناجی و طرفدار مردم جا بزنند. مماشات با این خاطیان را باید پایان داد، باید اینها بفهمند که نمیتوانند هرچه دلشان میخواهد بگویند و بعد هم راحت سر جایشان بنشینند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین