کد خبر: ۸۰۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
هشدار روزنامه جهان صنعت به حاکمیت؛

صدای نسل Z را نشنوید، روزی نسل Z پلاس روبه‌رویتان می‌ایستد

روزنامه جهان صنعت نوشت: اگر دستگاه‌های حاکمیتی بخواهند همچنان بر طبل سبک زندگی دستوری خود بکوبند، هیچ بعید نیست روزی چشم باز کنند و ببینند که نسلی با نام «Z پلاس» روبه‌روی‌شان قرار گرفته و آن زمان بگویند صد رحمت به همان «نسل Z»!
صدای نسل Z را نشنوید، روزی نسل Z پلاس روبه‌رویتان می‌ایستد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جهان صنعت در مطلبی هشدار داد اگر حاکمیت صدای نسل Z را نشنود، روزی چشم باز می‌کند و می‌بیند نسل Z پلاس روبه‌روی آنها ایستاده است.

به گزارش جهان صنعت، خوب یا بد؛ خشمگین یا آرام؛ معترض یا حامی؛ هر چه که این نسل از خود بروز می‌دهد، حاصل نظام تربیتی آنهاست؛ نظامی تربیتی و آموزشی که منبعث از آموزه‌های حاکم بر آنهاست. بنابراین در این میان نباید تنها به دنبال دشمن گشت؛ گرچه ممکن است درصد کمی هم اثرگذاری کند، اما باید دلایل، ریشه‌ها و از همه مهم‌تر زمینه‌های خشمگین بودن این نسل را پیدا کرد؛ صدایشان را شنید و آنها را دید. آنها می‌خواهند صدایشان را حاکمیت بشنود؛ آنها در ضمیر ناخود‌آگاه خود وقتی در خیابان هستند می‌گویند، «صدایمان را شنیدید؟ یا….»

این روزنامه در ادامه هشدار داده است: اگر دستگاه‌های حاکمیتی بخواهند همچنان بر طبل سبک زندگی دستوری خود بکوبند، هیچ بعید نیست روزی چشم باز کنند و ببینند که نسلی با نام «Z پلاس» روبه‌روی‌شان قرار گرفته و آن زمان بگویند صد رحمت به همان «نسل Z»!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین