کد خبر: ۸۰۹۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
ده‌ها خودرو و بیش از ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد

استاندار بوشهر: ۵۰۰ نفر دستگیر شده‌اند / اعضای دراویش، داعش، منافقین و شیطان‌پرست‌ها را بازداشت کردیم

استاندار بوشهر گفت: پس از ۵۰ روز در این استان یک نفر زخمی با گلوله نداریم، البته برادران ما در بسیج، سپاه، نیروی انتظامی با سنگ، چاقو آسیب دیدند، اما مصدوم با گلوله از نیرو‌های خودی یا اغتشاشگران نداشتیم و هیچ کس کشته نشد.
استاندار بوشهر: ۵۰۰ نفر دستگیر شده‌اند / اعضای دراویش، داعش، منافقین و شیطان‌پرست‌ها را بازداشت کردیم
آفتاب‌‌نیوز :

احمد محمدی‌زاده در نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه جنگ حق و باطل همیشه وجود داشته است، اظهار داشت: همیشه تاریخ بر اساس آموزه‌های قرآن جبهه باطل نابود می‌شود و حق پیروز میدان است.

وی توطئه‌های اخیر در کشور را طراحی دشمنان انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به اینکه در طول ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی تجربه این توطئه‌ها داشته‌ایم، تصریح کرد: از ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی جبهه کفر و نفاق مقابل جبهه حق و انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و نابود شده‌اند.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات گسترده دشمن در ۲ ماه گذشته به‌صورت جنگ ترکیبی خاطرنشان کرد: در نوع این جنگ در قالب انحراف اجتماعی توسط دشمن برنامه‌ریزی و درگیری‌های مختلف ایجاد و همزمان با آن جنگ اقتصادی و رسانه‌ای تشدید می‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه سلسله اقدامات دشمن در ۲ ماه گذشته در سال‌های قبل تجربه شده است تصریح کرد: همانند آشوب که در سوریه و عراق رقم زدند در ایران طراحی و با هوشیاری و اقدامات موثر خنثی شد.

وی با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر مردم اعم از کودک، زن، مرد، جوان و کهنسال در ابتدای انقلاب توسط منافقین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی اهداف دشمن ناکام ماند و جبهه حق که انقلاب اسلامی است پیروز شد.

استاندار بوشهر از اشراف اطلاعاتی بر دشمن و اهداف آنان خبر داد و بیان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن در بدنه اجتماع نفوذ کرده که شناسایی آنان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه جای هیچ نگرانی نیست و در استان بوشهر سه کارگروه ویژه تشکیل شده است، تصریح کرد: سه کارگروه حوزه امنیت، عمرانی و اقتصادی فرهنگ و هنر تشکیل شده و اقدامات لازم در حوزه عملیاتی می‌شود.

وی برخورد با عوامل اصلی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: تاکنون در استان بوشهر ۵۰۰ نفر از عوامل آشوبگر دستگیر شده‌اند که ۶۰ تا ۷۰ نفر آنان به عنوان عوامل خطرناک بازداشت شده‌اند و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته‌اند. در دو شب گذشته ۶۰ نفر از عوامل اصلی آشوب در شهر‌های استان بوشهر دستگیر شدند. در این راستا ده‌ها خودرو و بیش از ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف، با تلاش و قاطعیت پلیس توقیف شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در استان بوشهر از فرماندهان هوشیار، توانمند و عملیاتی برخوردار هستیم افزود: از خدمات و تلاش آنان در همه سطوح قدردانی می‌شود.

وی نتیجه اقدامات هوشمندانه عملیاتی با پشتیبانی مردم از این اقدامات را مورد اشاره قرار داد و گفت: پس از ۵۰ روز اکنون در استان بوشهر یک نفر زخمی با گلوله نداریم، البته برادران ما در بسیج، سپاه، نیروی انتظامی با سنگ، چاقو آسیب دیدند، اما مصدوم با گلوله از نیرو‌های خودی یا اغتشاشگران نداشتیم و هیچ کس کشته نشد. حتی شیشه یک بانک یا خودپرداز در استان بوشهر به دست اغتشاشگران شکسته یا تخریب نشد،  امروز وضعیت امنیتی استان بوشهر مطلوب است و به سمت تثبیت آن به پیش می‌رویم.

به گزارش  روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی‌زاده عوامل دستگیر شده‌ها را دراویش، داعش، عضو فعال منافقین و شیطان‌پرست اعلام کرد و گفت: هر چند مشکلات اقتصادی بسترساز این شرایط است، ولی طراحی‌ها و اقدامات دشمنان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین