کد خبر: ۸۰۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

ناآرامی در مهاباد و دیواندره/ ۲ نفر کشته شدند

گزارش هایی از تجمع و ناآرامی در دیواندره و مهاباد منتشر شده و برخی رسانه ها از کشته شدن چندین نفر در این تجمعات خبر داده اند.
ناآرامی در مهاباد و دیواندره/ ۲ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت: صبح امروز از ساعت ۱۱ جمعیتی حدوداً ۳۰ نفره در میدان اصلی شهر دیوان‌دره تجمع و شروع به سردادن شعار کردند. رفته رفته به تعداد اغتشاشگران نیز افزوده شد. این افراد تلاش کردند تا مسیر تردد خودرو‌ها را نیز ببندند که با مقابله نیرو‌های پلیس مواجه شدند. با حضور نیرو‌های انتظامی و شلیک گاز اشک‌آور، اغتشاشات به خیابان‌های اطراف میدان نظیر خیابان ساحلی کشیده شد.

این خبرگزاری نزدیک به سپاه افزود: ضمن تخریب اموال عمومی و آسیب‌زدن به علائم رانندگی، بانک‌های ملی و تجارت دیواندره نیز تخریب شد.

این خبرگزاری همچنین مدعی شده که منزل ماموستا جلال مرادی، امام جمعه دیواندره و دفتر محسن فتحی نماینده مجلس این شهرستان هم به آتش کشیده شد.

فارس مدعی شد: اخبار غیررسمی از کشته شدن ۲ نفر در جریان ناآرامی‌های امروز دیواندره خبر می‌دهند.

همچنین اخباری از ناآرامی و درگیری و تیراندازی در مهاباد، پیرانشهر، پاوه، سنندج و ... منتشر شد است. مسئولان درباره این حوادث توضیحی ارائه نکرده‌اند اما تصاویر و ویدئوهای منتشر شده حاکی از درگیری شدید در برخی شهرهای کردنشین از جمله مهاباد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین