کد خبر: ۸۰۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

مدیرعامل پرسپولیس به دنبال اخراج یک بازیکن

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است.
مدیرعامل پرسپولیس به دنبال اخراج یک بازیکن
آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام قبلی، تمرین روز گذشته سرخپوشان قرار بود در مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شود. از این‌رو کل اعضای تیم در محل تمرین حاضر شده و آماده تمرین بودند که به یکباره بزرگ‌تر‌های تیم گفتند امروز تمرین نکنیم، بهتر است. آن‌ها مدعی بودند که، چون هیات‌مدیره باشگاه مخالف بخشیده شدن جریمه ۵ درصدی فصل است و هنوز تعدادی از ما نیز برخی از آپشن‌های قراردادمان را نگرفته‌ایم، امروز را اعتصاب می‌کنیم. انتظار می‌رفت یحیی گل‌محمدی با این موضوع مخالفت کند، اما این اتفاق رخ نداد. فقط نفراتی، چون کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و... نفرات حاضر در تمرین بودند که شامل این جریمه می‌شدند. از این جمع هم فقط دو سه نفر موافق اعتصاب بودند. گویا اعتصاب روز شنبه بازیکنان استقلال هم مزید بر علت شده بود تا سرخپوشان هم بخواهند از این طریق اعتراض خود را به باشگاه برسانند.

درویش شاکی از تصمیم بازیکنان

باشگاه پرسپولیس تا اینجای فصل که حدود یک‌سوم بازی‌های لیگ انجام شده، ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان تیمش را پرداخت کرده است. با این تفاسیر سرخپوشان بابت قرارداد این فصل هیچ طلب عقب‌افتاده‌ای ندارند. بازیکنان و مربیان پرسپولیس حتی بابت هر بردی که تا اینجای لیگ کسب کرده‌اند از باشگاه پاداش گرفته‌اند درحالی‌که این پاداش‌ها در قرارداد آن‌ها لحاظ نشده است. قرارداد‌هایی که آپشن‌های جداگانه برای پاداش دارد. در چنین شرایطی رضا درویش اصلا انتظار نداشت که با اعتصاب بازیکنان تیمش مواجه شود. به هرحال درویش وقتی شنید که سرخپوشان در تمرین حضور پیدا کرده، اما حاضر به تمرین نشده‌اند حسابی از کوره در رفت. اگرچه او هیچ واکنش رسانه‌ای از خود نشان نداد و ترجیح داد به تماس‌های گرفته شده از سوی خبرنگاران هم جواب ندهد.

اعتصابی که قربانی می‌دهد

مدیریت باشگاه پرسپولیس قصد ندارد به‌سادگی از اتفاقی که دیروز در تمرین سرخپوشان رخ داد، بگذرد. درواقع درویش خوب می‌داند اگر نتواند جلوی حاشیه‌های تیمش را بگیرد ممکن است خودش قربانی شود. در همین راستا باخبر شدیم که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا دیشب سخت به دنبال این بود که بفهمد اعتصاب تیمش توسط چه کسی برنامه‌ریزی شده است. درواقع تصمیم او این بوده و هست که فرد خاطی را پیدا و او را از تیم کنار بگذارد. تصمیمی که اگر عملی شود ممکن است تبعات خاص خودش را در پرسپولیس داشته باشد. به هرحال این روز‌ها برخی از سرخپوشان تلاش زیادی می‌کنند تا در یک‌سری از مسائل پشت یکدیگر باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین