کد خبر: ۸۰۹۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

هشدار کی‌روش به ملی پوشان در خصوص داور بازی با نگلیس

بازیکنان تیم ملی ابراز امیدواری کردند تا ستاره مصدوم تیم ملی هرچه زودتر شرایط حضور در میدان را پیدا کند.
هشدار کی‌روش به ملی پوشان در خصوص داور بازی با نگلیس
آفتاب‌‌نیوز :

انتظار‌ها به سر رسید و بالاخره از امروز سوت آغاز جام جهانی در قطر زده خواهد شد. تیم‌های قطر و اکوادور دیدار افتتاحیه جام را برگزار خواهند کرد و فردا هم تیم ملی ایران به مصاف تیم قدرتمند انگلیس خواهد رفت. آخرین تمرین تیم ملی عصر امروز برگزار خواهد شد و بعد از آن شاگردان کی‌روش برای دیدار حساس مقابل انگلیس استراحت خواهند کرد تا با آمادگی کامل به مصاف سه شیر‌ها بروند. مطابق روز‌های گذشته، گزارش اتفاقات و حواشی پیرامون تیم ملی در جام جهانی را در ادامه می‌خوانید:

بیرانوند آبی پوش می‌شود

با حضور سرپرست، رییس دپارتمان، پزشک و افسر امنیتی تیم‌های ملی ایران و انگلیس جلسه هماهنگی بازی دو تیم امروز در ورزشگاه خلیفه برگزار شد. بر اساس تصمیم اتخاذ شده ایران در این بازی از پیراهن‌های قرمز رنگ خود استفاده خواهد کرد و دروازه‌بان تیم ملی که بیرانوند خواهد بود، هم لباس آبی رنگ خواهد پوشید.

تاج: شک ندارم اتفاقات خوبی می‌افتد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمعه راهی قطر شد تا ضمن شرکت در کنگره فیفا، در کنار تیم ملی حضور پیدا کند و دیدار ایران و انگلیس را هم از نزدیک ببیند. تاج با حضور در کنار ملی پوشان و صرف شام، ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی از گروهش صعود کند و اتفاقی تاریخی را رقم بزند. او همچنین خطاب به ملی پوشان گفت: تلاش کنید تا مردم ایران خوشحال شوند و پرچم کشور بالا برود. شک ندارم اتفاقات خوبی برای شما و تیم ملی خواهد افتاد.

پیام جالب بازیکنان تیم ملی خطاب به همبازی بدشانس

امید ابراهیمی‌را می‌توان بدشانس‌ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ دانست. او در مصاف دوستانه با نیکاراگوئه که آخرین بازی دوستانه تیم ملی در تهران بود مصدوم شد و شانس همراهی تیم ملی را در جام جهانی از دست داد. ابراهیمی‌اگر مصدوم نمی‌شد به طور حتم همراه تیم ملی به دوحه می‌رفت چرا که کی‌روش اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و امید در جام جهانی قبلی یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی بود. دیشب امید ابراهیمی‌در اردوی تیم ملی حاضر شد و دقایقی برای ملی پوشان صحبت و برای آن‌ها در بازی با انگلیس آرزوی موفقیت کرد. بازیکنان تیم ملی هم با دیدن همبازی بدشانس خود بسیار خوشحال شدند و ضمن آرزوی سلامتی برای او، از ابراهیمی‌خواستند هرچه زودتر خودش را آماده حضور در میادین کند و به نوعی خودش را برای جام ملت‌های آسیای پیش رو گرم کند. قرار است ابراهیمی‌در روز‌های آتی راهی یکی از کشور‌های اروپایی می‌شود تا مورد عمل جراحی قرار گیرد. پیش بینی می‌شود این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دست کم دو ماه دور از میادین باشد. همچنین کارلوس کی‌روش و رییس فدراسیون فوتبال هم از امید ابراهیمی‌به خاطر حضور در اردوی تیم ملی قدردانی کردند.

کی‌روش جزو ۳ استاد جام جهانی

سایت «کابین اسپورت» اسپانیا به استادان جام جهانی اشاره کرد که بیشترین تجربه حضور در این مسابقات را در قطر دارند. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان با چهارمین حضور در مسابقات جام جهانی جزو استادان و متخصصان این تورنمنت قرار گرفت. کی‌روش با تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ حضور داشت و به همراه ایران در جام‌های جهانی ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ شرکت کرد. لوئیس فان خال سرمربی هلند و سانتوس سرمربی پرتغال از دیگر استادن جام جهانی در کنار کارلوس کی‌روش به شمار می‌آیند.

تعداد خبرنگاران بیشتر شد

طی روز‌های گذشته تعداد خبرنگاران حاضر در تمرینات تیم ملی و همچنین کنفرانس خبری بازیکنان بسیار کم بود. با این حال طی دیروز و امروز چند گروه دیگر از خبرنگاران و عکاسان فعال در رسانه‌های کشور راهی قطر شدند تا دیدار‌های تیم ملی را در جام جهانی پوشش دهند. به این ترتیب با شروع دیدار تیم ملی مقابل انگلیس حجم اخباری که از قطر مخابره خواهد شد، افزایش زیادی خواهد داشت.

هشدار کی‌روش به ملی پوشان در خصوص داور برزیلی

بر اساس اعلام مقامات برگزار کننده جام جهانی رافائل کلاوس داور ۴۳ ساله برزیلی، دیدار دو تیم ایران و برزیل را سوت خواهد زد. این داور با وجود اینکه به آخرین سال‌های قضاوت خود نزدیک می‌شود، تا به حال در جام جهانی هیچ دیداری را سوت نزده و بازی ایران و انگلیس اولین داوری او در جام جهانی خواهد بود. یکی از نکات قابل توجه قضاوت در این داور این است که او به راحتی از کارت‌های زرد و قرمز خود استفاده خواهد کرد. او در دیدار‌هایی که سوت زده به طور میانگین ۷ کارت زرد داده و که آمار بالایی محسوب می‌شود. از همین رو کارلوس کی‌روش بعد از انتخاب این داور به بازیکنان تیم ملی هشدار داد تا مراقب باشند و به راحتی کارت دریافت نکنند و مرتکب خطا‌های بی مورد نشوند.

حضور رئیس جمهور در قطر منتفی شد

مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی این کشور از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه برابر اکوادور بازی افتتاحیه را انجام می‌دهد. تیم ملی فوتبال ایران نیز روز دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در نخستین دیدار خود در این دوره از مسابقات به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه برخی مدیران و معاونان وزارت ورزش و سایر بخش‌های ورزش کشور بامداد امروز یکشنبه راهی دوحه شدند تا ضمن تماشای مراسم افتتاحیه، دیدار تیم ملی ایران برابر انگلیس را هم از نزدیک تماشا کنند. سجادی در مورد حضور ابراهیم رئیسی در قطر گفت: رئیس جمهور به قطر دعوت شده بود، اما به دلیل گرفتاری کاری قسمت نشد به این سفر تشریف بیاورد. با توجه به مکاتبه صورت گرفته از جانب وزارت خارجه بنده مأمور شدم به نمایندگی رئیسی از طرف دولت جمهوری اسلامی‌ایران، امروز در مراسم افتتاحیه شرکت کنم. فردا نیز در کنار تیم ملی خودمان هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین