کد خبر: ۸۰۹۴۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴

حمله موشکی و پهپادی سپاه به اربیل کردستان عراق

منابع خبری از حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسدارن به چند مقر در اربیل کردستان عراق از جمله در «کویسنجق» و منطقه «جیژنیکا» در نزدیکی شهر اربیل و نیز مقری در سلیمانیه خبر می‌دهند.
حمله موشکی و پهپادی سپاه به اربیل کردستان عراق
آفتاب‌‌نیوز :

منابعی در شبکه‌های اجتماعی عراقی از جمله «صابرین نیوز» یکشنبه شب اعلام کردند که مقرهای کومله در کویسنجق با ۴ موشک سپاه هدف قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا در ادامه نوشت: بنا به اعلام منابع عراقی حمله دیگر نیز با پهپاد در منطقه «جیژنیکا» نزدیک شهر اربیل رخ داد و آژیرهای کنسولگری آمریکا در این شهر به صدا در آمد.

همچنین منابع آگاه می‌گویند حمله موشکی به مراکز کومله در «زرگویر» نزدیک سلیمانیه اقلیم کردستان عراق انجام شده است.

بر اساس گزارش‌ها، قلعه حزب دموکرات شاخه ایران در کویسنجق هدف حملات موشکی قرار گرفته و منهدم شده است.

حملات پهپادی نیز مقرهای کومله در زرگویز و باناکوره نزدیک سلیمانیه و نیز اردوگاه حزب دموکرات شاخه ایران در نزدیک روستای بهارکا را هدف قرار داده است.

منابع مطلع می‌گویند پایگاه‌های آمریکایی در استان اربیل اقلیم کردستان به حالت آماده باش کامل درآمده و آژیرهای ممتد از کنسولگری آن به گوش می‌رسد.

همزمان با این حملات، جنگنده‌های ارتش عراق مقرهای تروریست‌های داعش را در نزدیک روستای «الجهماویه» در اطراف رشته کوه «جبل حمرین» در جنوب «حویجه» هدف قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه نیز نوشت که برخی منابع محلی در کردستان عراق می‌گویند که در نتیجه حملات بامداد امروز، تاکنون ۲۶ نفر از "حزب دموکرات کردستان" و "حزب کومله" کشته شده‌اند.

این عملیات را یگان‌های پهپادی و موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انجام داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
4
15
خدا آخر و عاقبت این خیره سری را به خیر کند! آقا شما مواظبت کنید از مرزها کسی وارد کشور نشود نه اینکه خاک کشور دیگر را موشک باران کنید با این استدلال که حزب کومله و دموکرات آنجا هستند! از قدیم گفته اند: در خانه ات را سفت ببند همسایه ات را دزد نگیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
13
2
تسلیت به افتاب... انشاالله قسمت شما هم بشه
محمودصفرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
13
6
دستتان دردنکنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین