کد خبر: ۸۰۹۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

اشرار موادفروش بازداشت شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری دو اوباشگر سابقه‌دار با بیش از ۱۰۰ گرم هروئین و چندین قبضه سلاح سرد خبر داد.
اشرار موادفروش بازداشت شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی زنگنه در تشریح جزئیات گفت: به دنبال ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی با سلاح سرد و خرید و فروش مواد مخدر توسط دو نفر از مخلان نظم و امنیت، بلافاصله پیگیری و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرارگرفت و ماموران کلانتری ۱۲ نصیرشهر اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت متهمان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی متهمان در مخفیگاهشان مورد شناسایی قرار گرفتند، گفت:‌هماهنگی لازم با مقام قضایی برای دستگیری این افراد انجام شده و ماموران با انجام یک عملیات ویژه و ضربتی این دو شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به انجام بازجویی از متهمان و بررسی سوابق آنان گفت:‌ متهمان دارای سابقه شرارت و فروش مواد مخدر بودند و تحت بازجویی نیز قرار گرفتند که با توجه به اینکه از مخفیگاه آنان چند قبضه سلاح سرد و ۱۰۴ گرم هروئین در ۱۵ بسته آماده فروش کشف و ضبط شده بود، به ناچار به جرم خود اعتراف کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، زنگنه افزود:‌ برای این اوباش دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین