کد خبر: ۸۰۹۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
سندروم تساوی بدون گل در جام بیست و دوم؛

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/ نایب‌قهرمان جهان متوقف شد

تیم ملی فوتبال کرواسی در جدال برابر مراکش موفق به ثبت پیروزی نشد و کارش را در گروه ششم رقابت‌های جام جهانی با یک امتیاز آغاز کرد.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/ نایب‌قهرمان جهان متوقف شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و مراکش از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفت‌ی نخست دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه ششم و در ورزشگاه البیت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب ابتدایی کرواسی:

دومینیک لیواکوویچ، ایوان پریشیچ، دیان لوورن، متئو کواچیچ، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، نیکولا ولاشیچ، بورنا سوسا، یوسکو گواردیول، یوسیپ یورانوویچ.

سرمربی: زلاتکو دالیچ

ترکیب ابتدایی مراکش:

یاسین بونو، نایف آگرد، رومین سیس، اشرف حکیمی، نصیر مضروعی، عزالدین اوناهی، سفیان امرباط، سفیان بوفان، سلیم امالله، حکیم زیاش، یوسف النصیری.

سرمربی: ولید الرکراکی

تیم داوری: فرناندو راپالینی، خوان پابلو بلاتی، دیگو یامیل بونفا، کوین اورتگا

مسابقه در نیمه‌ی نخست گلی در بر نداشت اما هر ۲ تیم با سرعت بالایی بازی کردند و فرصت‌هایی روی هر ۲ دروازه خلق شد که سهم کرواسی در خلق این موقعیت‌ها بیشتر بود. شوت ایوان پریشیچ با فاصله‌ای کم به بیرون رفت و دقایقی بعد ولاشیچ در یک قدمی دروازه ضربه‌ای زد که با واکنش خوب یاسین بونو همراه شد.

در نیمه‌ی دوم بازهم ۲ تیم با رعایت جانب احتیاط به میدان آمدند. کروات‌ها بازهم یکی ۲ فرصت نصفه و نیمه ایجاد کردند اما راه به جایی نبردند. شوت از راه دور اشرف حکیمی هم توسط لیواکوویچ مهار شد. مصدومیت نصیر مضروعی و بیرون رفتن‌اش از زمین در دقیقه‌ی ۶۰ از اتفاقات قابل ذکر این نیمه بود.

بازی با همان نتیجه‌ی مساوی بدون گل تمام شد تا امتیازات بین مراکش و کرواسی تقسیم شود و نایب‌قهرمان جام جهانی قبلی با توقف در ایستگاه نخست، کارش را در قطر استارت بزند. این ۲ تیم یک امتیازی باید منتظر دیدار ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه‌ی بلژیک و کانادا باشند تا تکلیف گروه ششم در پایان روز اول مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین