کد خبر: ۸۱۰۰۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
ادعای وال استریت ژورنال

درخواست شمخانی از خانواده‌های امام و هاشمی برای کمک به آرام کردن اوضاع؟

فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی‌های اخیر را تکذیب کرد.
درخواست شمخانی از خانواده‌های امام و هاشمی برای کمک به آرام کردن اوضاع؟
آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی رفسنجانی در واکنش به ادعای درخواست دریابان شمخانی از خانواده‌های امام خمینی (ره) و مرحوم هاشمی رفسنجانی برای کمک به آرام کردن اوضاع و رد این درخواست، اظهارکرد: اساسا نه چنین درخواستی از سوی آقای شمخانی خطاب به خانواده مرحوم هاشمی مطرح شده و نه چنین جلسه‌ای تشکیل شده است.

سایت جماران وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نیز در پی انتشار این خبر در روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از امین عارف نیا معاون فرهنگی هنری و ارتباطات این موسسه انجام ملاقات علی شمخانی با اعضای بیت حضرت امام را تکذیب کرد.

عارف نیا گفته است: در ماه‌های اخیر درخواستی از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر ملاقات با اعضای بیت امام مطرح نبوده و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هیچگونه تقاضایی از بیت امام راحل نداشته است.

پیش از این روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شد که دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، ماه پیش به طور محرمانه از خانواده‌های امام خمینی (ره) و مرحوم هاشمی رفسنجانی درخواست کرده که به آرام کردن اوضاع کمک کنند، اما این دو خانواده این درخواست را رد کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
5
21
تو فکر کردی خانواده رفسنجانی و محمد خاتمی نزد مردم جایگاهی دارند ؟ اون نوبت هم که مردم به خاتمی رای دادند برای این بود که کاندیدای دیگر و مقابل او رای نیاورد. در مورد رفسنجانی هم خیلی از مشکلات قعلی جامعه را از عملکرد او در زمان قدرتش میدانند هیچکس از او خاطره و دل خوشی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
1
9
تیتر آفتاب موذیانه و قلب واقعیت است اما
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین