کد خبر: ۸۱۰۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

قیمت خودرو در بازار/ دناپلاس در گرانی رکورد زد

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو ۲۰۷ دنده ای» در بازار با رشد قیمت عرضه شدند.
قیمت خودرو در بازار/ دناپلاس در گرانی رکورد زد
آفتاب‌‌نیوز :

ارزیابی بازار نشان دهنده آن در مدت زمان مورد بررسی «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با رشد ۶ میلیونی در بازار رکورد افزایش قیمت را شکست شد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار را شاید بتوان یکی از دلایل رشد قیمت خودرو در بازار دانست. از سوی دیگر فعالان بازار بر این نکته اشاره می‌کنند که افزایش قیمت دو خودرو به معنی خروج بازار از رکود نیست؛ چرا که بازار همچنان بدون تقاضا در بازار عرضه می‌شود و با این شرایط فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می‌کنند که همچنان خرید و فروش خودرو‌های صفر در پایین‌ترین سطح صورت می‌گیرد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S۷ پلاس»، «سمند LX با موتور EF۷» و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتور EF۷» امروز بدون تغییر در بازار ۳۶۶ میلیون تومان قیمت خورد و «هایما S۷ پلاس» هم تغییر قیمت نداشت و در بازار میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومانی باقی ماند. از سوی دیگر در میان پرتیراژ‌های ایران خودرو «تارا دنده ای» هم ۴۴۷ میلیون دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز ثبات قیمت بودیم «دنامعمولی» در بازار ۴۲۸ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد ۶ میلیونی در بازار ۵۷۷ میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۲ میلیون تومان گران شد و ۴۴۵ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت خودرو در بازار/ دناپلاس در گرانی رکورد زد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین