کد خبر: ۸۱۰۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
به گفته صادقی "حمله به حوزه های علمیه خواهران بیشتر از برادران بوده"

نماینده ولی فقیه در سپاه: خیلی از شخصیت‌های مدعی، کشف حجاب کردند و باعث ریزش‌ها شد/ ما این ریزش‌ها را غده‌های سرطانی می‌دانیم

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: شما بانوان طلبه بسیجی در جهاد ترکیبی جدید پشتیبان نیستید، بلکه همه جامعه زنان و بسیجیان و به ویژه خواهران طلبه در این جنگ جدید، نقش فرمانده را دارند و خودشان در میدان مستقیم می جنگند، کما اینکه دشمنان خانم هایی را تربیت کردند و آموزش دادند. حمله به عمامه و چادر یکی دیگر از اهداف دشمن است.حمله به حوزه های علمیه خواهران بیشتر از برادران بوده است. عصبانیت آنها این است که این فضا نخوابد و دیگر اینکه انتقام بگیرند. آنها به هدف خود نرسیدند و به دنبال این هستند که فضا آرام نشود. یکی از برکات فتنه، کشف حجاب از چهره های نفاق است و در همین رابطه خیلی از شخصیت ها و انسان های مدعی، کشف حجاب کردند و این باعث ریزش ها شد و ما این ریزش ها را غده های سرطانی می دانیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه: خیلی از شخصیت‌های مدعی، کشف حجاب کردند و باعث ریزش‌ها شد/ ما این ریزش‌ها را غده‌های سرطانی می‌دانیم
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز پنجشنبه در همایش ملی حوزویان بصیر که در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا قم برگزار شد اظهار داشت: تنها راه قوی شدن ما، در میدان جنگ است و در غیر میدان جنگ، قوی نمی شویم و جز در برابر دشمن قوی، قوی نمی شویم. در فتنه ها افراد غربال می‌شوند. اولین موضوع در برابر فتنه ها، درک درست صحیح و به موقع از نوع حمله و محور حمله دشمن است و در فتنه، دشمن را دشمن دیدن مهم است. با فتنه نمی شود مثل عملیات دفاع مقدس جنگید، یکی از ابعاد جهاد تبیین این است که فضا را روشن کرد، اگر فضا روشن شود مردم درست انتخاب می‌کنند و اگر فضا تاریک باشد نمی بینند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: پیروز در میدان کسی است که به هدف خود رسیده است و هر که به هدف نرسید شکست خورده است و لذا اگر نگذاریم جبهه باطل به هدف خود برسد، پیروز هستیم.

وی با بیان اینکه هدف اول دشمن نابودی انقلاب اسلامی از داخل ایران بود، افزود: برنامه دشمن در مرحله دوم فتنه این بود که اگر نتوانستیم انقلاب را نابود کنیم، آن را مهار کنیم اما این الگوی حکومتی که انقلاب ایجاد کرده با غرب و شرق نسبتی ندارد و آرام آرام در دولت ها و ملت ها رسوخ پیدا می‌کند.  دشمن می خواهد با دوگانگی حکومت و مردم مانع پیشرفت انقلاب شود. دشمن اعتراف کرد که آنچه طراحی کرده بود، محقق نشد و نه انقلاب نابود شد و نه توانستند انقلاب را مهار کنند و اینکه انقلاب اسلامی با وجود فتنه های بسیار همچنان باقی مانده است یک معجزه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: هر حرکت اغتشاشی که موجب شهادت فرزندان ما شده، قاتلان آن دستگیر شدند. آرمان علی وردی را به خاطر طلبه بودن به شهادت رساندند، اما قاتلان این شهید عزیز را دستگیر کردند. حمله به عمامه و چادر یکی دیگر از اهداف دشمن است.حمله به حوزه های علمیه خواهران بیشتر از برادران بوده است. عصبانیت آنها این است که این فضا نخوابد و دیگر اینکه انتقام بگیرند. آنها به هدف خود نرسیدند و به دنبال این هستند که فضا آرام نشود.

وی با اشاره به این که بدون شک ما دشمن داریم و دشمن ما ضعیف شده اما نابود نشده است گفت: دشمن در حال فروپاشی است اما هر فروپاشی با خطرهایی روبرو است. امروز ایجاد فتنه، یکی از انواع اقدامات دشمن است و حوزه های علمیه و خواهران نقش رزمندگی و جهادگری خود را باید در این فتنه نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به طلاب خواهر گفت: امروز روز جهاد شما بانوان طلبه است. مخصوصا از بانوان طلبه که عنوان مقدس بسیجی را دارند انتظار بیشتری است. دشمن درباره زن و حجاب معتقد است که ظرفیت این را دارند که جامعه ایرانی را مقابل انقلاب بگذارند و استکبار موجودیت و حیات خود را با وجود انقلاب اسلامی کاملا در خطر می بیند. یکی از برکات فتنه، کشف حجاب از چهره های نفاق است و در همین رابطه خیلی از شخصیت ها و انسان های مدعی، کشف حجاب کردند و این باعث ریزش ها شد و ما این ریزش ها را غده های سرطانی می دانیم.

به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس، همایش ملی حوزویان بصیر صبح امروز با حضور طلاب و مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه‌های علمیه سراسر کشور و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و سید هادی سید افقهی، کاردار سابق سفارت ایران در لبنان ، در تالار بیداری اسلامی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
4
84
من فکر نمیکنم بشه مردم رو غده سرطانی خطاب کرد...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین