کد خبر: ۸۱۰۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
آماده واکنش ایران پس از باخت به انگلیس هستیم

پیج: ممکن است کی‌روش ترکیب را تغییر دهد

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: بازی مقابل آمریکا یکی از بهترین بازی‌های گرت بیل نبود.
پیج: ممکن است کی‌روش ترکیب را تغییر دهد
آفتاب‌‌نیوز :

راب پیج، سرمربی تیم ملی فوتبال ولز در نشست خبری پیش از دیدار دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ایران صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*جو آلن تست آمادگی جسمانی خود را داده و خوب هم بوده و بنابراین این خبر خوبی است. همه آماده هستند.

*شاید ایران به خاطر آن شکست ناامید شده باشد. فکر می‌کنم می‌خواهند برگردند و البته انگلستان را هم می‌شناسیم. ممکن است ایران ترکیب خود را تغییر دهد. شاید آن‌ها ترکیب خود را به خاطر شکست مقابل انگلیس تغییر دادند. باید ببینیم از چه ترکیبی استفاده می‌کنند.

*درباره اقدام بازیکنان آلمانی در انتقاد به نبود آزادی بیان در جام جهانی از سوی فیفا و اینکه آیا بازیکنان او هم ژست مشابهی دارند، باید بگویم که ما کمپین‌هایی داریم که رو به جلو می‌رود. ما اینجا هستیم که فقط فوتبال بازی کنیم. شاید آلمان هم بخواهد از همین پیام استفاده کند.

*بازی مقابل آمریکا یکی از بهترین بازی‌های گرت بیل نبود، اما گرت از بازیکنانی است که می‌تواند در شرایط سخت بازی کند. او پنالتی را هم گل کرد. باید به او اعتبار زیادی بدهیم.

*می‌خواهیم بازی را ببریم و برنامه اصلی ما همین است. ممکن است در آینده نیاز به تفاضل گل پیدا کنیم. در بازی‌های قبل مثل ترکیه و ایتالیا هم به همین مسیر رفتیم، اما تمرکز اصلی ما ابتدا پیروزی در این مسابقه است.

*گرمای هوا؟ باید این عامل را در نظر بگیریم که خوشبختانه این هفته هوا کمی خنک‌تر شده است.

*انگلیس تیم بسیار خوبی است و بازیکنان جایگزین آن‌ها هم بهتر از ترکیب اصلی بودند. ایران می‌خواهد نسبت به شکست در بازی اول واکنش نشان دهد و ما آماده این واکنش هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین