کد خبر: ۸۱۰۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
تبلیغات

آکادمی زبان تات| در کوتاه‌ترین زمان برای آزمون آیلتس و تافل آماده شوید

آکادمی زبان تات، راه جدیدی در یادگیری زبان آیلتس ایجاد کرده است. روش خوشه‌ای می‌تواند به یادگیری زبان کمک شایانی بکند.
آکادمی زبان تات| در کوتاه‌ترین زمان برای آزمون آیلتس و تافل آماده شوید
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها یادگیری زبان انگلیسی و دریافت مدرک آیلتس و تافل دیگر تنها دغدغه دانش آموزان و دانشجویان نیست. افرادی که قصد تحصیل، کار و زندگی در خارج از کشور را دارند بدون داشتن نمره بالا در این آزمون‌ها نمی‌توانند به خواست خود دست پیدا کنند. بسیاری موسسات، افراد و سایت‌های اینترنتی در حال برگزاری دوره‌های حرفه‌ای آمادگی آیلتس هستند، اما به راستی کدامیک گزینه مناسب‌تری هستند، آیا کیفیت کار همه آن‌ها یکسان است؟ در این مطلب قصد داریم شما را با آکادمی زبان انگلیسی تات که یک انتخاب عالی برای آماده سازی آزمون آیلتس و تافل است آشنا کنیم.

آزمون آیلتس چیست و چه تفاوتی با تافل دارد؟

در بسیاری کشور‌ها آموزش دروس دانشگاهی به ویژه در مقطع دکترا هم به زبان انگلیسی انجام می‌شود. کشور‌های خارجی برای سنجش میزان تسلط داوطلبان تحصیل در دانشگاه‌های خود باید معیاری برای سنجش تسلط آن افراد به زبان انگلیسی داشته باشند. آزمون آیلتس و تافل به دقت میزان تسلط افراد به مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی را مورد سنجش قرار می‌دهند.

اغلب سفارتخانه‌ها و دانشگاه‌های بین المللی هم این مدارک و نمره قابل قبول در آن را به عنوان معیار قرار می‌دهند. آزمون تافل در کشور آمریکا مورد پذیرش قرار می‌گیرد و آیلتس در دو قالب آکادمیک و جنرال برگزار شده و در تمام کشور‌های جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. آیلتس جنرال بیشتر سوالات کلی مربوط به ارتباطات اجتماعی را مطرح می‌کند و آزمون آیلتس آکادمیک برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های بین المللی را دارند طراحی شده و سوالات آن در این محدوده مطرح می‌شود؛ بنابراین کشوری که قصد زندگی در آن را دارید و هدف شما از مهاجرت در نوع آزمونی که در آن شرکت می‌کنید تاثیرگذار است. این آزمون‌ها به صورت سالانه در سراسر جهان برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند با شرکت در آن نخستین گام را برای رسیدن به فردای بهتر بردارند.

آکادمی زبان تات| در کوتاه‌ترین زمان برای آزمون آیلتس و تافل آماده شوید

چرا شرکت در دوره آموزشی آیلتس و تافل مهم است؟

شرکت در هر آزمون بین المللی زبان اصول و قوانین مخصوص به خود را دارد و برای دستیابی به بهترین نمره در آزمون باید آن‌ها را یاد بگیرید. افرادی بهترین و سریع‌ترین نتیجه را از یادگیری به دست می‌آورند که از کاربلدترین و مجرب‌ترین مدرسان استفاده کنند. تسلط به یک مبحث و انتقال آن دو چیز متفاوت است که باعث می‌شود هر متخصصی لزوما نتواند مدرس خوبی هم باشد.

مدرسی که دوره آموزشی شما را برگزار می‌کند باید به انتقال مفاهیم و شیوه‌های نوین آموزشی مسلط باشد. بدون شرکت در یک دوره مناسب نمی‌توان انتظار داشت که بتوانید بالاترین نمره را در این آزمون بین المللی به دست آورید.

بهترین دوره آموزشی آمادگی آیلتس و تافل کدام است؟

دوره‌های آموزشی آکادمی زبان تات به صورت تخصصی روی آزمون‌های بین المللی آیلتس و تافل متمرکز شده و با کمک مدرسان مجرب داوطلبان را برای کسب بالاترین نمره آماده می‌کند. دوره‌های آموزشی این آکادمی به صورت تخصصی روی چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی لیسنینگ (گوش دادن)، صحبت کردن (اسپیکینگ)، نوشتن (رایتینگ) و خواندن (ریدینگ) متمرکز شده و به صورت جداگانه برای آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی (آیلتس و تافل) برگزار می‌شود.

دوره‌های این آموزشگاه به صورت آنلاین برگزار شده و به داوطلب اجازه می‌دهد در هر مکانی که راحت است روی یادگیری زبان انگلیسی و مهارت‌های آن متمرکز شود. مجرب‌ترین مدرسان با سابقه تدریس زیاد دوره‌ها را برگزار می‌کنند و از جدیدترین شیوه‌های آموزشی برای انتقال مفاهیم استفاده می‌کنند.

تیم پشتیبانی آکادمی تات در طول برگزاری دوره در کنار شما خواهند بود تا از سرفصل‌های دوره بیشترین بهره را ببرید. این دوره‌ها به صورت جامع طراحی شدند تا هرآنچه برای آماده سازی آزمون نیاز دارید را یکجا یاد بگیرید و با انجام تمرین‌های متنوع روی این مهارت‌ها متمرکز شوید.

فرق دوره‌های آکادمی زبان تات با دوره‌های آموزشی مشابه در چیست؟

در این دوره‌ها از آموزش خوشه‌ای واژگان زبان انگلیسی که از جدیدترین متد آموزشی است استفاده می‌شود. در گذشته برای افزایش دامنه لغات افراد (آموزش لغات آیلتس) و یادگیری زبان انگلیسی از کلمات استفاده می‌شد و افراد روی یادگیری کلمات بیشتر تمرکز می‌کردند، اما امروزه راهکاری بکارگرفته می‌شود که در آن به جای تمرکز روی کلمات قالب‌های معنایی مد نظر قرار می‌گیرند.

به این ترتیب به جای یادگیری کلمات به تنهایی ارتباط معنایی آن‌ها با یکدیگر مدنظر قرار می‌گیرد، یادگیری به این روش ماندگاری بیشتری داشته و مشکل فرار بودن کلمات یا احتمال فراموش کردن آن‌ها برای همیشه از بین می‌رود. در دوره‌های آموزشی تخصصی آکادمی تات آماده سازی برای آزمون آیلتس و تافل با این روش آموزشی انجام می‌شود و تلاش شده جدیدترین ترفند‌ها برای یافتن پاسخ‌های صحیح به سوالات به ساده‌ترین شیوه ممکن به داوطلب منتقل شود.

آکادمی زبان تات| در کوتاه‌ترین زمان برای آزمون آیلتس و تافل آماده شوید

یکی دیگر از مزایای دوره‌های آنلاین تات آن است که برنامه ریزی آموزشی منظمی هم برای شرکت کنندگان کلاس‌ها در نظر می‌گیرند. دانستن مسیر نیمی از راه رسیدن به مقصد است و این برنامه‌ها به موفقیت شما در آزمون کمک می‌کند. دوره‌های تخصصی این موسسه آموزشی بر مبنای فرصتی که برای شرکت در آزمون دارید تدوین شده است و شما متناسب با نیاز خود می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. دوره‌های تخصصی آموزشی آکادمی تات عبارتند از:

دوره سه ماهه

در یک ترم برگزار شده و شامل سرفصل‌های Writing Task۱، Writing Task۲، Reading، IELTS Listening و Speaking می‌شود.

دوره شش ماهه

دوره‌ای دو ترمه است که ترم اول آن شامل Writing Task۱، Collocation، Grammar، General Listening و Vocabulary است. ترم دوم آن هم شامل Writing Task۲، Advance Grammar، IELTS Listening، Reading و Speaking می‌شود.

دوره نه ماهه

شامل سه ترم با سرفصل‌های زیر است:

ترم اول

Collections، Grammar، General Listening و Vocabulary

ترم دوم

Reading، Advance Grammar، Phrasal verb، Writing Task۲

ترم سوم

Reading، Speaking، ielts-listening-course، IELTS Listening، Writing Task۱

دوره یک ساله

شامل چهار ترم با سرفصل‌های زیر است:

ترم اول

Grammar، Vocabulary

ترم دوم

Collocation، General Listening، Advance Grammar

ترم سوم

Reading، Writing Task۱، ielts-listening-course، IELTS Listening

ترم چهارم

Reading، Speaking، Phrasal Verb، Writing Task۲

همین الان به سایت آکادمی تات به نشانی www.tatschool.ir مراجعه کرده و ضمن آشنایی کامل با دوره‌ها مسیر کسب بالاترین نمره در آیلتس را با ثبت نام یک دوره کاربردی آغاز کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین