کد خبر: ۸۱۰۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

۲۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان بیمار شده‌اند

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، شمار دانشجویان مبتلا به بیماری یا مسمومیت، در این دانشگاه را در طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۲۷۰ نفر اعلام کرد.
۲۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان بیمار شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

در چند روز اخیر، تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، دچار نوعی از بیماری یا مسمومیت شده‌اند و با بروز علائم و مشکلات گوارشی به بهداری این دانشگاه و مراکز بهداشتی شهر اصفهان مراجعه نموده‌اند.

در این خصوص، سیدعلی میرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با ایسنا، تصریح کرد: از صبح چهارشنبه، تعدادی از دانشجویان بیمار شدند و دلیل آن نامشخص است، هنوز مشخص نشده که علت این اتفاق بیماری ویروسی است یا مسمومیت غذایی.

میبدی در رابطه با منشا این بیماری و مشخص شدن نتایج آزمایشگاهی، اظهار کرد: بر اساس آزمایشات انجام شده، منشا این بیماری از آب نیست و تا روز دوشنبه الی سه‌شنبه نتایج آزمایشات و منشا این اتفاق مشخص می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان درباره تعداد دانشجویان مبتلا شده، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۲۷۰ نفر از دانشجویان درگیر شده‌اند، اما هم اکنون این تعداد در حال کاهش است.

بنا به گفته بسیاری از دانشجویان دانشگاه صنعتی، در اردیبهشت‌ماه نیز حادثه‌ای مشابه در این دانشگاه رخ داده است، اما رئیس دانشگاه صنعتی در خصوص وقوع این اتفاق در اردیبهشت‌ماه، در این دانشگاه، اظهار بی اطلاعی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین