کد خبر: ۸۱۰۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

بتن شکنی مس در تبریز/ آسمان فوتسال ایران نارنجی باقی ماند

تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق به پیروزی مقابل زندی بتن کلاردشت شد.
بتن شکنی مس در تبریز/ آسمان فوتسال ایران نارنجی باقی ماند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های مس سونگون ورزقان و زندی بتن کلاردشت در ایستگاه نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه ۴ آذر ماه، در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، شاگردان سعید تقی‌پور موفق شدند با برتری سه بر دو مقابل میهمان خود، پیروز میدان شده و کماکان در صدر جدول باقی بمانند.

دیدار دو تیم با نمایش طوفانی لاله‌های نارنجی آذربایجان آغاز شد، مهدی جاوید در ابتدای کار با ضربه تماشایی خود موفق شد، دروازه زندی بتن را باز کند.

شادی مسی‌ها دوامی نداشت و بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل زود هنگام جاوید، سامان قزوینی پور دروازه علیرضا صمیمی را باز کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

در ادامه کار نارنجی پوشان میزبان، توسط حمید احمدی و مرتضی عزتی موفق به گلزنی شدند تا نیمه نخست با برتری سه بر یک میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز، بازی پر افت خیز و پر برخورد دنبال شد و تلاش بازیکنان، دو گل را به همراه داشت که مهدی جاوید با دریبل خود گل چهارم مس سونگون را به ثمر رساند و اکبر کاظمی نیز دومین گل تیمش را به نام خود ثبت کرد تا نتیجه بازی چهار بر دو به پایان برسد و مس سونگون ورزقان در اولین بازی خود در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها به پیروزی دلچسب خانگی دست پیدا کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال، مس سونگون ورزقان با برتری در این دیدار ۳۶ امتیاز امتیازی شده و صدرنشین باقی ماند، زندی بتن کلاردشت نیز با ۱۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین