کد خبر: ۸۱۰۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

ترافیک صبحگاهی تهران در اولین شنبه آذرماه چگونه بود؟

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر پایتخت در صبح اولین شنبه از آذرماه سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
ترافیک صبحگاهی تهران در اولین شنبه آذرماه چگونه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در اولین شنبه از آذرماه امسال گفت: با رصد انجام شده از طریق مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین گزارش‌های دریافتی از ماموران مستقر در سطح معابر ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت از حوالی ساعت شش صبح امروز آغاز شده و به مرور با افزوده شدن بر حجم ترددها این وضعیت در حوالی ساعت هفت تا هشت صبح به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه با کاسته شدن از حجم ترافیک در حال حاضر شاهد تردد روان در اکثر معابر شهر تهران هستیم، گفـت: صبح امروز در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه جناح و مقاطعی از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق بار ترافیک صبحگاهی را شاهد بودیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: وضعیتی مشابه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید صدر از محدوده نوبنیاد، بزرگراه شهیدسلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیادشیرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز وجود داشت.

شریفی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه شهید صیادشیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز شاهد بار ترافیک صبحگاهی بودیم. در خیابان‌ها نیز گزارش‌ها و مشاهدات حاکی از ترافیک سنگین صبحگاهی در خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع) بود.

وی بزرگراه شهید نواب صفوی را دارای پرحجم‌ترین ترافیک صبحگاهی دانست و گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید ترافیک سنگین بود. بزرگراه آیت‌الله سعید در موازات بزرگراه شهید نواب صفوی در ساعات پیک ترافیک می‌تواند یکی از محورهای جایگزین باشد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه با تاکید بر آماده‌باش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و معابر اظهارکرد: ماموران از صبح امروز و پیش از شروع ترافیک صبحگاهی در سطح معابر در آماده‌باش بوده و نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام کردند. برای ترافیک عصرگاهی هم که پیش‌بینی می‌شود از حوالی ساعت ۱۵ به بعد آغاز شود، ماموران از آمادگی لازم برخوردارند، اما از شهروندان تقاضا داریم که همکاری لازم را با پلیس داشته و از انجام ترددهای غیرضروری در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین