کد خبر: ۸۱۰۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

سوال کیهان از دستگاه قضایی و امنیتی؛ چرا برخورد خاصی با دروغگویان دیده نمی‌شود

روزنامه کیهان نوشت: در عمل برخورد خاصی با دروغگویان دیده نمی‌شود یا اگر برخوردی هست، رسانه‌ای نشده است! سؤال این است که چگونه ممکن است یک فرد طی دو ماه از آغاز اغتشاشات، مرتب مرتکب خطا شود و اگر به او تذکری داده شده، چرا خبر این تذکر هم رسانه‌ای نمی‌شود؟
سوال کیهان از دستگاه قضایی و امنیتی؛ چرا برخورد خاصی با دروغگویان دیده نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که هر روز خبر دستگیری و بازداشت یک هنرمند یا ورزشکار اعلام می‌شود روزنامه کیهان همچنان معتقد است برخوردی با این طیف از جامعه که معترض‌اند صورت نگرفته است!

به گزارش کیهان، رئیس‌دستگاه قضا در تاریخ 11 مهر ماه سال جاری مجددا با بیان اینکه از دشمن توقع و انتظاری جز دشمنی و توطئه‌چینی برای تهدید امنیت مردم ما نمی‌رود، به آن دسته از افرادی در داخل که بخواهند با فعل و قول و از طریق صفحات مجازی خود بر تحریکات بیفزایند گوشزد کرد که «با آشکار شدن صحنه و عیان شدن توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها برای تهدید امنیت مردم ایران، دیگر هیچ عذری از آنها پذیرفته نیست.» در عمل اما برخورد خاصی با این دروغگویان دیده نمی‌شود یا اگر برخوردی هست، رسانه‌ای نشده است!

کیهان پرسیده است: سؤال این است که چگونه ممکن است یک فرد طی دو ماه از آغاز اغتشاشات، مرتب مرتکب خطا شود و اگر به او تذکری داده شده، چرا خبر این تذکر هم رسانه‌ای نمی‌شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین