کد خبر: ۸۱۰۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
محمدعلی وکیلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

بخشی از حکومت به ملت پالس اصلاح‌ناپذیری می‌دهد

محمدعلی وکیلی نوشت: مشکل این است که بخشی از حکومت همراه با براندزان پالس اصلاح‌ناپذیری به ملت می‌دهد. اکنون توپ اصلاح در زمین حکومت است. تاکنون اقدام و یا عزمی بر اصلاح بنیادی ندیده‌ایم.
بخشی از حکومت به ملت پالس اصلاح‌ناپذیری می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ابتکار در یادداشتی به قلم محمدعلی وکیلی نوشت بخشی از حکومت پالس اصلاح‌ناپذیری می‌دهند و نسبت به از دست دادن فرصت ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش ابتکار، وکیلی نوشت: اکثریت ملت همچنان راه کم هزینه برای اصلاح حکومت را ترجیح می‌دهند. هر عقل سلیمی چنین امری را به شرط امکان تحقق، بر هر سناریوی دیگری ترجیح می دهد. اما مشکل این است که بخشی از حکومت همراه با براندزان پالس اصلاح‌ناپذیری به ملت می‌دهد. اکنون توپ اصلاح در زمین حکومت است. تاکنون اقدام و یا عزمی بر اصلاح بنیادی ندیده ایم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه مطلب خود نوشت: همه نگرانی‌ها این است که فرصت اصلاح از دست برود و کشور در آتش دوسوی مخالفان اصلاح بسوزد. باید ورق را از همانجا که برگشت دوباره برگرداند. باید امکان تغییر را دوباره خلق کرد. به گمانم تمام ایران دوستان مکلفند هرچه دارند بگذارند تا راه اصلاح جمهوری اسلامی باز شود. تمام مشایخ ریش خود را گرو بگذارند. تمام مراجع اعتبار خود را وسط بیاورند. اگر این راه همچنان مسدود بماند معلوم نیست از ایران چه چیزی باقی بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین