کد خبر: ۸۱۰۴۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
تبلیغات

گوشی هواوی ارزان و خوب چی بخریم؟

با پیشرفت گوشی‌های هوشمند و ورود گوشی‌های مدل جدید و پیشرفته، قیمت گوشی‌ها نیز بسیار بیشتر از گذشته شده‌است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که توانایی خرید گوشی‌های گران‌قیمت را ندارند، به‌دنبال گوشی‌های ارزان‌قیمت هستند که از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار باشند.
گوشی هواوی ارزان و خوب چی بخریم؟
آفتاب‌‌نیوز :

گوشی هواوی که ساخت کشور چین است، در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. این گوشی از سال ۲۰۱۸ در بسیاری از کشور‌های دیگر نیز شناخته شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. خبر ناراحت‌کننده درمورد گوشی‌های هواوی این است که آمریکا بر روی شرکت سازندۀ این گوشی تحریم گذاشته است، به همین دلیل نیز گوشی‌های مدل جدید این برند نمی‌توانند از گوگل پشتیبانی کنند. البته گوشی‌های هواوی که قبل از سال ۲۰۱۸ تولید شده‌اند، می‌توانند از گوگل استفاده کنند و همچنین به‌روزرسانی‌های جدید اندروید را دریافت کنند. گوشی هواوی در کشور ما به دلیل قیمت ارزان و کیفیت خوبی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. با افزایش روزافزون قیمت گوشی‌های هوشمند، بسیاری از افرادی که توانایی مالی خرید گوشی‌های گران‌قیمت را ندارند، به خرید گوشی هواوی روی می‌آورند. در ادامۀ این مقاله قصد داریم گوشی‌های هواوی خوب و ارزان موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

معرفی گوشی‌های هواوی سری میت

گوشی‌های سری میت هواوی که از سال ۲۰۱۳ وارد بازار شدند، در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. شرکت هواوی این سری از گوشی را از سال ۲۰۱۶ به پردازنده‌های قوی و لنز‌های باکیفیت مجهز کرد. مدل‌های مختلف سری میت دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند و هرکدام دارای یک‌سری ویژگی هستند. گوشی هواوی سری میت از گوگل پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن‌ها در داخل ایران نیز استفاده کرد. افرادی که این سری از گوشی هواوی را خریداری کرده‌اند یا قصد خرید آن را دارند، می‌توانند به‌روزرسانی‌های جدید آن را نیز دریافت کنند. ازجمله گوشی‌های هواوی سری میت که در ایران موجود هستند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هواوی میت ۸- Huawei Mate ۸

اگر به‌دنبال یک گوشی با اندازۀ متوسط هستید، گوشی هواوی میت ۸ گزینۀ خوبی برای شماست. این مدل از گوشی هواوی دارای بدنه‌ای فلزی است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. صفحه نمایش این گوشی ۶ اینچ است و به همین دلیل بسیار سبک و خوش‌دست است. کیفیت و وضوح تصاویر در صفحه نمایش آن بسیار بالاست و برای تماشای فیلم بسیار مناسب است. یکی از نقاط قوت این مدل از گوشی هواوی، باتری قدرتمند آن است که قابلیت نگه‌داری طولانی‌مدت شارژ را دارد. دوربین پشتی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است که می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا ثبت کند. قیمت این مدل گوشی نیز بسیار مناسب است.

گوشی هواوی ارزان و خوب چی بخریم؟

  • هواوی میت ۱۰

هوای میت ۱۰ یکی دیگر از گوشی‌های هوای سری میت است که از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار است. این نسخه از سری میت هواوی، داری باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است که توانایی نگه‌داری ۲۴ ساعتۀ شارژ را دارد. کیفیت و وضوح تصاویر و فیلم در این گوشی نیز بسیار بالاست و دیدن فیلم با آن بسیار لذت‌بخش است. میت ۱۰ در مقایسه با سایر گوشی‌های سری میت قبل از خود، از قابلیت‌های بهتری برخوردار است و گزینۀ مناسبی برای افرادی است که به‌دنبال یک گوشی ارزان و باکیفیت هستند. گفتنی است که میت ۱۰ دارای اندازۀ مناسبی است و وزن کمی دارد و به همین دلیل بسیار خوش‌دست و سبک است.

  • هواوی میت ۲۰

اگر به‌دنبال جدیدترین و بهترین مدل گوشی هواوی سال ۲۰۱۸ هستید، ما به شما گوشی هواوی میت ۲۰ پرو را معرفی می‌کنیم. شکل ظاهری این گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده که زیبایی خاصی به آن داده‌است. به‌گونه‌ای که شکل بدنۀ میت ۲۰ پرو با گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار، تفاوت چندانی ندارد. کیفیت و وضوح تصاویر در صفحه نمایش این گوشی، دارای رزولوشن ۵۳۸ppi است، به همین دلیل تصاویر و فیلم‌ها با کیفیت بسیار بالایی در آن نمایش داده می‌شوند. میت ۲۰ پرو دارای پردازندۀ بسیار قوی ۷ نانومتری Kirin ۹۸۰ است که در سال ۲۰۱۸، سریع‌ترین پردازندۀ موجود در بازار بود. برای گوشی میت ۲۰ پرو، از اندروید ۹ استفاده شده که قابلیت‌های بسیار خوبی به این گوشی داده‌است. قیمت گوشی هواوی میت ۲۰ پرو در مقایسه با امکاناتی که دارد بسیار مناسب است.

معرفی گوشی هواوی سری P

گوشی هواوی سری P یکی از پر طرف دارترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار است. شرکت هواوی این سری از گوشی را به عنوان گوشی‌های پرچم دار در سال ۲۰۱۲ وارد بازار کرد. با توجه به کیفیت و کارایی که گوشی‌های هوای P دارند نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند. از جمله مدل‌های گوشی هواوی سری P می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • هواوی P۲۰

گوشی P۲۰ یکی از گوشی‌های باکیفیت سری P است که ازلحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. این گوشی دارای دوربین پشتی بسیار قوی است که قادر به ثبت عکس و فیلم‌های بسیار باکیفیت است. با ورود P۲۰ به بازار، افراد زیادی به دلیل قیمت ارزان و کیفیت بالا آن را خریداری کردند. شکل و طرح ظاهری این گوشی نیز بسیار زیبا و مشتری‌پسند طراحی و تولید شده‌است.

  • هواوی p۳۰ lite

یکی دیگر از گوشی‌های سری P هواوی، گوشی P۳۰ لایت است که هم قیمت مناسبی دارد و هم از کیفیت خوبی برخوردار است. این گوشی دارای رم ۴ گیگابایتی به همراه پردازندۀ Kiri ۷۱۰ است. شکل ظاهری این گوشی بسیار زیبا و مشتری‌پسند طراحی شده‌است و به دلیل وزن کم و اندازۀ مناسبی که دارد، بسیار خوش‌دست است. نمایشگر به‌کاررفته در این گوشی، خیلی خوب از سیستم رنگی RGB پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل تصاویر و فیلم‌ها را با کیفیت بالایی نمایش می‌دهد.

گوشی هواوی ارزان و خوب چی بخریم؟

جمع‌بندی

با پیشرفت گوشی‌های هوشمند و ورود گوشی‌های مدل جدید و پیشرفته، قیمت گوشی‌ها نیز بسیار بیشتر از گذشته شده‌است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که توانایی خرید گوشی‌های گران‌قیمت را ندارند، به‌دنبال گوشی‌های ارزان‌قیمت هستند که از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار باشند. در بین برند‌های معروف گوشی که در کشور ما و سایر کشور‌های دنیا شناخته‌شده هستند، گوشی‌های شرکت هواوی از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند، به همین دلیل در این مقاله چند مدل از بهترین گوشی هواوی را که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند به شما معرفی کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین