کد خبر: ۸۱۰۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

مسی، ناجی دوباره آرژانتی

دیدار آرژانتین و مکزیک از گروه سوم جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری ۲ بر صفر آلبی سلسته به پایان رسید.
مسی، ناجی دوباره آرژانتی
آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار دوم دور دوم گروه سوم جام جهانی قطر، تیم‌های آرژانتین و مکزیک برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

آرژانتین ۲ - مکزیک صفر
داور: دنیله اورساتو (ایتالیا)
ورزشگاه: لوسیل
گل: لیونل مسی و انزو فرناندس برای آرژانتین
کارت زرد: گونزالو مونتیل از آرژانتین، نستور آرائوخو، اریک گوتیرز و هکتور اررا از مکزیک

کارت قرمز: -

ترکیب آرژانتین: املیانو مارتینز (دروازه‌بان)،‌ نیکولاس اوتامندی، لیساندرو مارتینس، مارکوس آکونیا، گونسالو مونتیل (۶۳- مولینا)، گویدو رودریگس (۵۷- انزو فرناندس)، رودریگو دپائول، آنخل دی‌ماریا (۶۹- کریستین رومرو)، لیونل مسی، الکسیس مک‌آلیستر (۶۹- اسکیل پالاسیوس) و لائوتارو مارتینس (۶۳- خولیان آلوارس).

ترکیب مکزیک: گیرمو اوچوآ (دروازه‌بان)، هکتور مورنو، نستور آرائوخو، سزار مونتس، کوین آلوارز (۶۶- رائول خیمنز)، هکتور اررا، آندرس گواردادو (۴۲- گوتیرز)، چاوز، خسوس گایاردو، الکسیس وگا (۶۶- اوریل آنتونا) و اروینگ لوزانو (۷۳- روبرتو آلوارادو).

نیمه نخست

ساعت ۲۲:۳۰ بازی با سوت دنیله اورساتو آغاز شد.

بازی در ۱۵ دقیقه ابتدایی با حملات جسته و گریخته مکزیک همراه بود و سعی داشت روی ضدحمله ها به گل نخست برسند. در ادامه آرژانتینی‌ها توانستند مالک توپ و میدان شوند اما تا دقیقه ۲۵ از ایجاد موقعیت گل عاجز بودند.

با وجود سرعت بالای بازی، اشتباهات فردی بازیکنان دو تیم باعث شد که تا دقیقه ۴۰ موقعیت جدی روی دروازه‌ها به وجود نیاید. در دقیقه ۴۰ ضربه سر لائوتارو مارتینز از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۵، ضربه ازاد الکسیس وگا را مارتینز به زیبایی مهار کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار با سوت داور ایتالیایی آغاز شد.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی این نیمه آرژانتین هجومی‌تر از حریف خود بود اما نتوانست دروازه اوچوآ را باز کند و حتی مسی یک ضربه ایستگاهی را هدر داد.

در دقیقه ۶۴، پاس در عرض دی‌ماریا در پشت محوطه جریمه به مسی رسید و شوت زمینی او از پشت محوطه به تور دروازه مکزیک بوسه زد و گل نخست آرژانتین به ثمر رسید. بعد از گل آرژانتینی‌ها دست از حمله نکشیدند تا بتوانند اختلاف را به عدد ۲ افزایش دهند.

در دقیقه ۸۷، مسی کرنر را کوتاه با انزو فرناندز کار کرد و این بازیکن بعد از پا عوض کردن، با ضربه‌ای کات‌دار زیبا اختلاف را ۲ برابر کرد و یکی از زیباترین گل‌های جام را به ثمر رساند.

پس از گل دوم آرژانتین، در 6 دقیقه وقت تلف شده، هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و آلبی سلسته برنده این دیدار شد.

در جدول لهستان با 4 امتیاز صدرنشین است و آرژانتین و عربستان با 3 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. مکزیک نیز با یک امتیاز قعرنشین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین