کد خبر: ۸۱۰۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

علت عزل شهردار ابهر چه بود؟

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: موارد بسیاری برای استیضاح و عزل شهردار بود که با در نظر گرفتن جوانب مختلف و مصالح، تصمیم به عزل با استناد به سکونت نداشتن در شهر گرفته شد.
علت عزل شهردار ابهر چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سجاد عبدی با بیان اینکه پیرامون مسائلی که در پی عزل شهردار ابهر در روزهای گذشته اتفاق افتاده، متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی با انتشار مطالبی در فضای مجازی، صحبت‌هایی مطرح می‌کنند که گویا این برکناری را آنها کلید زده‌اند، اظهار کرد: این افراد خواسته یا ناخواسته این حرکت شورا را که کاملا مستقل و به دور از تاثیرپذیری از هر شخص و جناح و جریانی و فقط در راستای مصلحت شهر و مردم صورت گرفته است را تحت‌الشعاع قرار داده، مصادره کرده و کم ارزش جلوه می‌دهند.

وی تصریح کرد: واقعیت ماجرا به این شکل است که اکثر اعضای شورا در مورد احراز نشدن محل سکونت شهردار و همچنین ارائه خدمات نه چندان مطلوب مجموعه شهرداری در دوره ۸ ماهه مدیریت وی چندین بار به عالی‌ترین مقام سیاسی شهرستان موارد و مشکلات را مطابق وظیفه‌ منعکس شد.

این عضو شورای شهر ابهر با یادآوری اینکه اعضای شورای اسلامی شهر از چند ماه گذشته دغدغه ساکن نبودن دائم شهردار در ابهر را داشتند که این مسئله در جلسات متعدد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در آخر منجر به این تصمیم قاطع شورا شد، گفت: موارد دیگری هم بود که می‌توانست منجر به عزل شهردار از طریق استیضاح شود ولی با در نظر گرفتن همه جوانب و مصالح شهر اعضای شورا همان مسئله سکونت نداشتن دائم در ابهر که دغدغه چندین ماهه بود را مطرح کردند تا کوتاه‌ترین مسیر را برای عزل انتخاب کرده باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با توضیح اینکه این مصوبه همانند سایر مصوبات شورا مستلزم آن است که مراحل قانونی و اداری را طی کند، ادامه داد: در این برهه زمانی خواهشمندیم که هیچ‌گونه حاشیه‌سازی در فضای مجازی صورت نگیرد تا هیات تطبیق پروسه بررسی مصوبه را انجام دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه شایسته نیست که شاهد استفاده از کلماتی چون وتو باشیم که واژه‌ای مناسب و درخور هیات تطبیق نیست، افزود: این اطمینان را به مردم ابهر می‌دهیم که مسئولان انقلابی شهرستان هیچوقت تحت تاثیر حاشیه‌های فضای مجازی قرار نگرفته و نخواهند گرفت.

عبدی یادآور شد: قطعا شورا با انتخاب شهردار توانمند و قوی در ادامه مسیر همه پروژه‌ها عمرانی را با جدیت پیگیر و به غایت خواهد رساند و فراموش نکنیم که شهر ابهر جایی برای آزمون و خطا نیست و آن چیزی که برای ما مهم است خروجی کار است که آبادانی، پیشرفت، توسعه و مصلحت شهر و مردم ابهر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین