کد خبر: ۸۱۰۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

میثاقیان: آقای کلینزمن! تیم ملی با شایستگی و فوتبال برتر ولز را شکست داد

کارشناس فوتبال گفت: آقای کلینزمن! تیم ملی فوتبال کشورمان با ارائه یک فوتبال زیبا و تهاجمی ولز را شکست داد. از حرف‌های شما تعجب می‌کنم.
میثاقیان: آقای کلینزمن! تیم ملی با شایستگی و فوتبال برتر ولز را شکست داد
آفتاب‌‌نیوز :

اکبر میثاقیان در مورد اظهارات غیرحرفه‌ای و غیرمسئولان یورگن کلینزمن علیه ملی‌پوشان ایرانی اظهار داشت: به نظرم هر کدام از مربیان و اهالی فوتبال نظرات خاص خود را دارند، اما من از صحبت‌های کلینزمن در این باره تعجب می‌کنم، چون تیم ملی فوتبال ما مقابل ولز با ارائه یک فوتبال برتر و زیبا ولز را شکست داد و به پیروزی رسید. حتی سرمربی ولز هم تیم ملی ایران را مستحق برد دانست، اما برایم بسیار عجیب است که یک چهره فوتبالی مثل کلینزمن این گونه علیه ملی‌پوشان ما صحبت می‌کند.

وی افزود: بازیکنان ما در بازی با ولز گل کاشتند و با انگیزه و با تمام وجود در میدان حاضر شدند و شایستگی این برد را داشتند. اکنون هم برای صعود به مرحله بعد در جام جهانی و تاریخ‌سازی فرصت بزرگی در اختیار فوتبال ایران است.

میثاقیان در مورد اینکه کلینزمن مدعی شده، بازیکنان ایران با صحبت کردن با داور او را تحت تأثیر قرار دادند و پیروز شدند، گفت: واقعا می‌شود در جام جهانی چنین کاری انجام داد؟ جام جهانی بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال دنیاست و اکنون هم داوران از تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی استفاده می‌کنند. همان‌طور که گفتم ملی‌پوشان ما با شایستگی تمام ولز را شکست دادند و ۳ امتیاز را گرفتند.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: این صحبت‌های کلینزمن واقعا تعجب می‌کنم، او معمولا با ایرانی‌ها خوب بوده و همیشه در مورد ما ایرانی‌ها خوب صحبت می‌کرده است، اما اکنون نمی‌دانم چه پیش آمده که چنین حرف‌هایی زده است. بهتر است به حاشیه‌ها بی‌توجه باشیم و ملی‌پوشان ما تمرکزشان را روی بازی بعدی با آمریکا بگذارند. مهم این است که ۳ امتیاز حساس بازی با ولز را گرفتم و حالا حتی شانس صدرنشینی در گروه‌مان را هم داریم. پس به حاشیه‌ها بی‌توجه باشیم.

وی در مورد بازی سه شنبه شب با آمریکا گفت: بازیکنان تیم ملی در بازی با ولز توانایی‌هایشان را به رخ دنیا کشاندند، و اگر مثل همان بازی با انگیزه و جنگندگی در میدان حاضر شوند، موفقیت در آن مسابقه هم دور از دسترس نخواهد بود و البته باید از حاشیه‌هایی که برخی‌ها می‌خواهند برای تیم ملی ایجاد کنند، دوری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین