کد خبر: ۸۱۰۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
تبلیغات

عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه لمینت کدامند؟

شیشه‌های لمینت از پرطرفدارترین نوع شیشه‌ها در هر نوع سازه است. این شیشه‌ها در اثر ضربه یا فشار مقاومت بیشتری داشته و در صورت شکستن نیز فرو نمی‌ریزند. این شیشه‌ها از چندین لایه تشکیل شده اند که لایه میانی با ترکیبات خاص از شکستن و فرو ریختن لایه‌های بیرونی جلوگیری می‌نماید.
عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه لمینت کدامند؟
آفتاب‌‌نیوز :

شیشه لمنیت یکی از انواع شیشه‌های ساختمانی مورد استفاده در این روز‌ها بوده که از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. قطعا هر چه کیفیت یک شیشه بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اما تنها کیفیت از عوامل موثر در قیمت شیشه لمینت نیست. با کارشناسان ما در مجموعه لیا صنعت ایرانیان همراه باشید تا شما را با عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه لمینت بیشتر آشنا کنیم.

شیشه‌های لمینت چیست؟

امروزه بیشتر سازه‌ها با متریال‌های مقاوم ساخته می‌شوند. این مصالح با دارا بودن مقاومت بیشتر از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌نماید. شیشه‌های لمینت از پرطرفدارترین نوع شیشه‌ها در هر نوع سازه است. این شیشه‌ها در اثر ضربه یا فشار مقاومت بیشتری داشته و در صورت شکستن نیز فرو نمی‌ریزند. این شیشه‌ها از چندین لایه تشکیل شده اند که لایه میانی با ترکیبات خاص از شکستن و فرو ریختن لایه‌های بیرونی جلوگیری می‌نماید.

علاوه بر آن این شیشه‌ها به طور ویژه‌ای دچار شکستگی می‌شوند که به آن تار عنکبوتی گفته می‌شود. شیشه‌های لمینت خود به انواع مختلفی تولید می‌شوند که باعث می‌شود تا قیمت شیشه لمینت دچار تغییرات شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه لمینت

لایه‌های تشکیل دهنده شیشه

معمولا شیشه‌های لمینت از چندین لایه شیشه و ترکیبات دیگر تولید می‌شوند. از متریال‌های تشکیل دهنده این لایه‌ها می‌توان به طلق، پی وی بی و شیشه‌های معمولی اشاره نمود. این تعداد لایه در شیشه‌های لمینت ارزان قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما اگر از شیشه لمینت جهت امور امنیتی مانند شیشه‌های فروشگاه‌ها و یا طلا فروشی‌های استفاده شود. تعداد لایه‌های افزایش می‌یابد.

ضخامت از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه لمینت

توجه نمایید که هر چه تعداد لایه‌ها افزایش یابد لاجرم ضخامت شیشه‌ها نیز بیشتر می‌شود. شیشه‌های لمینت با ضخامت‌های مختلف جهت کاربری‌های گوناگون تولید می‌شوند. از پرمصرف‌ترین ضخامت‌های شیشه لمینت می‌توان به ۴ میل، ۵ میل، ۱۰ میل و ۲۰ میل اشاره نمود. این نوع بیشتر جهت ویترین مغازه‌های طلافروشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

افزایش ضخامت طلق میانی

همانگونه که عنوان شد در تولید شیشه‌های لمینت از یک لایه طلق در میان لایه‌های شیشه‌های معمولی استفاده می‌شود. این لایه باعث مقاومت بیشتر شیشه در برابر ضربه و یا فشار می‌شود. با افزایش ضخامت این لایه می‌توان انتظار داشت که تغییرات زیادی در قیمت شیشه ایجاد شود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه لمینت کدامند؟
عوامل موثر در قیمت شیشه لمینت

تغییر در نوع لایه‌های بیرونی‌

می‌توان در لایه‌های بیرونی نیز تغییراتی ایجاد نمود. در صورتی که از شیشه‌های سکوریت در تولید این نوع شیشه‌ها استفاده شود قیمت شیشه لمینت افزایش چشمگیری را تجربه می‌نماید.

ابعاد شیشه‌های لمینت

بسته به محل نصب شیشه می‌توان ابعاد آن را به صورت سفارشی تولید نمود. برای همین از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه لمینت ابعاد مورد نیاز شیشه است.

هر چه ابعاد شیشه کمتر باشد قیمت پرداختی کمتر خواهد بود. اما توجه نمایید که شیشه‌های سفارشی با ابعاد ویژه دارای قیمت بسیار بالاتری هستند.

شفافیت شیشه‌های لمینت

در ساخت شیشه‌های لمینت از شیشه‌های معمولی و یا سکوریت می‌توان استفاده نمود. اما در محل‌هایی که نیاز به نصب شیشه با شفافیت بالا وجود دارد مانند پنجره‌ها که تامین کننده نور طبیعی سازه هستند از شیشه‌های سوپر کلیر استفاده می‌شود. این نوع شیشه نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه لمینت است که گاه باعث افزایش چندین برابری قیمت در شیشه می‌شود.

نکات مهم در خرید شیشه‌های لمینت

استفاده از شیشه‌های لمینت ایمنی بیشتری را برای سازه‌ها فراهم می‌نماید به همین سبب تهیه و نصب این شیشه‌ها برای ایجاد ایمنی بسیار مهم است. اما در زمان خرید شیشه لمینت باید به چند مورد مهم توجه نمود:

• ایمنی محل نصب شیشه لمینت تا چه میزان است.
• نحوه استفاده از شیشه چگونه است و آیا به نصب شیشه با فریم یا بدون فریم نیاز است؟
• تا چه میزان شیشه باید شفافیت داشته باشد. شیشه‌های لمینت در انواع فلوت، وین وایت و سوپر کلیر تولید می‌شوند که هر کدام دارای میزان شفافیت متفاوتی هستند.
• به وزن شیشه توجه نمایید.
• توجه نمایید که شیشه خریداری شده پله شده نباشد. این نوع در تولید دچار مشکل بوده و در زمان نصب نیز بسیار سخت نصب می‌شوند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه لمینت کدامند؟

خرید شیشه لمینت با قیمت مناسب

• در شیشه هیچ گونه حبابی وجود نداشته باشد. وجود حباب از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه لمینت و کاهش قیمت آن است.
• شیشه مصرفی تا چه میزان تحمل فشار و ضربه را دارد.
• محل نصب دارای فضای مناسب برای حمل و نصب شیشه لمینت را دارد.
• چه تجهیزاتی برای نصب شیشه نیاز است. در صورتی که برای نصب شیشه نیاز به ایجاد سوراج یا برش‌های خاصی بر روی شیشه است باید در زمان تولید این مراحل بر روی آن انجام شود.
• خرید شیشه لمینت تنها باید از تولید کنندگان معتبر انجام شود. عدم توجه به این امر باعث بروز آسیب و خطرات بسیار زیادی به افراد و همچنین ایجاد ضرر‌های مالی به خریدار می‌شود.

خرید انواع شیشه ساختمانی از لیا صنعت ایرانیان

این گزارش شما عزیزان را با عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه لمینت آشنا کرد و دریافتید چه مواردی می‌تواند بر هزینه و قیمت شیشه لمینت تاثیر بگذارد. افرادی که قصد خرید شیشه لمینت با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارند می‌توانند محصول خود را از مجموعه لیا صنعت ایرانیان (www.liaindustrial.com) خریداری کنید.

شرکت لیا صنعت ایرانیان با تولید انواع محصولاتی همچون آینه کاری، آینه دکوراتیو، شیشه سکوریت، شیشه سندبلاست، انواع نرده شیشه‌ای و همینطور پارتیشن شیشه‌ای و ... و همچنین ارائه خدماتی مانند چاپ بر روی شیشه، تراش انواع شیشه و آینه، سندبلاست و طراحی و ... با قیمت مناسب و همچنین کیفیتی عالی آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین