کد خبر: ۸۱۱۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

دشان: به بازگشت بنزما به ترکیب فرانسه فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید در حال حاضر به بازگشت کریم بنزما به تیم ملی این کشور برای جام جهانی فکر نمی‌کند.
دشان: به بازگشت بنزما به ترکیب فرانسه فکر نمی‌کنم
آفتاب‌‌نیوز :

کریم بنزما در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال فرانسه برای جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت و با کاروان این تیم راهی قطر شد. آسیب دیدگی این بازیکن در اردوی فرانسه باعث شد تا در نهایت این بازیکن جام جهانی را از دست دهد. از طرفی دیدیه دشان هیچ بازیکنی را جایگزین بنزما نکرد و اعلام کرد به بازیکن جدیدی در خط حمله خود نیاز ندارد.

به گزارش RMC، در روزهای اخیر وضعیت آسیب دیدگی کریم بنزما بسیار زودتر از زمان مقرر پیش رفته است و این باعث شده است تا او به شرایط بازی نزدیک شود با این حال دیدیه دشان عنوان کرد به بازگشت این بازیکن به ترکیب تیم ملی فرانسه فکر نمی‌کند.

دیدیه دشان درباره بازگشت به ترکیب فرانسه در جام جهانی گفت: بازگشت بنزما واقعاً چیزی نیست که من به آن فکر کنم. پس از رفتن کریم بنزما از اردوی فرانسه با این بازیکن صحبت کردم اما پرسنل کیمپمبه و پل پوگبا هم این‌جا نیستند و این دو نیز مثل بنزما در ترکیب فرانسه فعلا غایب هستند.

تیم ملی فوتبال فرانسه در هر دو بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی به پیروزی دست پیدا کرده است و صعود خود را به دور بعد قطعی کرده است و در دیدار بعدی برابر تونس تلاش خواهد کرد تا سرگروهی خود را قطعی کند و به عنوان تیم اول راهی دور حذفی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین