کد خبر: ۸۱۱۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
نتیجه‌ منصفانه، تساوی بود

کی‌روش: رویای ما کامل نشد/ خبر تهدید بازیکنانم شرم‌آور و احمقانه است

سرمربی تیم ملی عنوان کرد که تیمش باید در نیمه دوم دروازه آمریکا را باز می‌کرد.
کی‌روش: رویای ما کامل نشد/ خبر تهدید بازیکنانم شرم‌آور و احمقانه است
آفتاب‌‌نیوز :

کارلوس کی‌روش بلافاصله بعد از پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران با آمریکا که با باخت ایران و ناکامی از صعود به دور حذفی جام جهانی همراه بود گفت: نیمه اول برای آمریکا بود و نیمه دوم برای ایران. باید در نیمه دوم گل می‌زدیم که این اتفاقا رخ نداد.رویای ما کامل نشد. از حالا باید به گام بعدی با ایران فکر کرد.

او همچنین در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: نمی‌خواستیم این نتیجه را بگیریم و می‌خواستیم نتیجه دیگری بگیریم. آمریکا بازی را بهتر از ما شروع کرد و کنترل بهتری داشت. حریف از ما پرتحرک‌تر بود و چند شانس هم داشت. آنها در نیمه اول استحقاق گلزنی را داشتند اما در نیمه دوم ما بهتر شدیم.

به نوشته ایسنا، وی افزود: ما فرصت‌هایی به وجود آوردیم. در نیمه دوم فرصت‌های بیشتری نسبت به نیمه اول داشتیم. متاسفانه در فوتبال تیمی که گل می‌زند، بازی را می‌برد. تیمی که اول گلزنی کند، استحقاق بیشتری برای پیشروی دارد. ما در نیمه اول گل خوردیم و با نتیجه‌ای که رقم خورد مجازات شدیم. منصفانه است که بگوییم باید در نیمه دوم گلزنی می‌کردیم و نتیجه صحیح این بازی باید مساوی می‌شد. فوتبال همین است. واقعیت همین است و برای آن‌ها (آمریکا) در دور دوم آرزوی موفقیت دارم.

ایرنا هم نوشت: کی روش گفت: من مفتخرم سرمربی تیم ایران باشم و بازیکنان بسیار عالی در اختیار دارم. من تیم های زیادی را مربیگری کردم و به سختکوشی آنها افتخار می کنم.در دنیایی که الان هستیم و مشکلاتی وجود دارد همیشه ممکن است کسی از منابع نامعلوم اطلاعاتی بدهد که درست نباشد و مطمن باشید چیزی که در خصوص‌تهدید بازیکنان من گفتند احمقانه وشرم آور است.در این خصوص داستان های زیادی شنیدیم اما بازهم می گویم بازیکنان من برای مردم و کشور ایران بازی می کنند و خوشحالم آنها پاسخ خوبی در زمین به برخی دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین