کد خبر: ۸۱۱۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

پیام بایدن به تیم ملی آمریکا: خدا آن‌ها را دوست دارد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر ایران، سخنرانی کوتاهی را برپا کرد. بایدن که با حالتی سراسیمه و هیجان زده به سمت جایگاه رفته بود، فریاد زد: آمریکا یک، ایران صفر! بازی تمام شد!
پیام بایدن به تیم ملی آمریکا: خدا آن‌ها را دوست دارد
آفتاب‌‌نیوز :

پیروزی شاگردان گرگ برهالتر برابر ایران و صعود به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی، با واکنش رئیس جمهور آمریکا نیز همراه شد.

جو بایدن که روز سه شنبه به وقت آمریکا صحبت‌های خود را در کارخانه ریزتراشه SK Siltron CSS در بای سیتی، میشیگان به پایان رسانده بود، پس از اطلاع از نتیجه بازی، برای جشن گرفتن این خبر به محل سخنرانی بازگشت.

او با برداشتن میکروفون دستی که تقریباً ۲۰ دقیقه قبل سخنانش را به پایان رسانده بود، به جمعیتی که برای شنیدن صحبت‌های او جمع شده بودند از پیروزی ۱-۰ تیم فوتبال مردان آمریکا برابر ایران گفت.

بایدن که با حالتی سراسیمه و هیجان زده به سمت جایگاه رفته بود، فریاد زد: آمریکا یک، ایران صفر! بازی تمام شد!

بایدن شعار‌های "ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا!" را در میان تشویق حاضر و جشن پیروزی آنجا به زبان آورد و گفت: این یک بازی بزرگ است، مرد.

او توضیح داد که اوایل هفته با گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا و بازیکنان این تیم به صحبت پرداخته است. بایدن گفت: وقتی با مربی و بازیکنان صحبت کردم، گفتم، شما می‌توانید این کار را انجام دهید.

رئیس جمهور آمریکا صحبت‌های خود در جشن پیروزی برابر ایران را اینگونه به پایان رساند: آن‌ها این کار را کردند، خدا آن‌ها را دوست دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین