کد خبر: ۸۱۱۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
تبلیغات

راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور مناسب برای محیط کوچک و فضای محدود می‌باشد. این دستگاه حجم و ابعاد کمی دارد و به صورت دیواری می‌باشد. مدل دیواری برخلاف مدل زمینی، مخزن ذخیره آب ندارد و آب گرم مصرفی آن فورا گرم شده و به سیستم لوله کشی منتقل می‌شود.
راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور
آفتاب‌‌نیوز :

برای ساختمان‌هایی با متراژ بیشتر توصیه می‌شود از مدل‌هایی با ظرفیت بیشتر استفاده شود. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که برای تامین آب گرم مصرفی و گرمایشی از دو مبدل استفاده می‌کند.

هر یک از این مبدل‌ها به طور جداگانه برای تامین آب گرم مدار‌های گرمایشی و بهداشتی عمل می‌کنند. این ویژگی باعث افزایش تقاضا و خرید پکیج ایران رادیاتور در بین مصرف کنندگان می‌شود.

پکیج‌های ایران رادیاتور هم اکنون در انواع زمینی، دیواری، فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، آنالوگ، دیجیتال و ... موجود می‌باشد. طراحی و تولید شده است.

هر کدام از این محصولات ویژگی‌های خاص خود را دارند و کاربرد‌های زیادی دارند؛ بنابراین قبل از خرید هر پکیج باید به این ویژگی‌ها و کاربرد‌ها توجه کامل داشته باشید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. در فروشگاه اینترنتی دماباما انواع مدل‌های پکیج ایران رادیاتور ECO۲۴FF، ۲۲ ECO پکیج L۳۶ff، پکیج L۲۸ff، پکیج m۲۴ff و ... موجود می‌باشد.

انواع پکیج‌های ایران رادیاتور

همانطور که گفته شد شرکت ایران رادیاتور مدل‌های مختلفی را برای طراحی و ساخت پکیج در نظر گرفته است که با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر دسته بندی‌های فوق، محصولات این نوع را می‌توان بر اساس سری یا مدل نیز دسته بندی کرد. این تقسیم بندی برای سهولت در انتخاب و استفاده از پکیج‌های مورد نیاز مشتریان این محصولات انجام می‌شود.

سری پکیج‌های تولیدی ایران رادیاتور شامل سری B، مدل‌های سری L، مدل‌های سری M و.quote می‌باشد. هر کدام از محصولات ایران رادیاتور در سری‌های مختلف دارای ویژگی‌های مشابه هستند و برخی از ویژگی‌های این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی لازم به ذکر است که تمامی پکیج‌های ایران رادیاتور ساخت سری L و M و E به عنوان مدل تک مبدل پکیج ایران رادیاتور محسوب می‌شوند. از طرفی باید توجه داشت که در هر یک از این پکیج‌ها سری FF نشان دهنده نوع فن دار بودن پکیج و سری CF نشان دهنده نوع بدون فن است.

در بین این محصولات سری B یکی از پکیج‌های ایران رادیاتور می‌باشد. استفاده از حرف B بر روی این پکبج‌ها نشان دهنده این است که محصولات مورد نظر گاز سوز و تک مبدل می‌باشد. استفاده از حروف L، K، M و E در طراحی و ساخت این محصولات نشان می‌دهد که پکیج‌های مورد نظر در این سری‌ها، از نوع گازسوز و دو مبدله هستند.

استفاده از حرف L در این نوع سری محصولات نشان دهنده این است که پکیج مورد نظر شما منبع انبساط بسیار بزرگتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. توجه داشته باشید که در برخی از پکیج‌های ساخت ایران رادیاتور از حروف L یا K استفاده شده است. باید بدانید که استفاده از این حروف بر روی این محصولات نشان دهنده مجهز بودن این سری از پکیج‌ها به سیستم عیب یابی الکترونیکی است.

راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور سری ECO

این مدل از پکیج را می‌توان جدیدترین مدل پکیج دیواری این شرکت دانست و در پاسخ به بخشی از بازار که نیاز به پکیج دیواری با قیمت و کیفیت خوب داشتند عرضه شد. این پکیج ایران رادیاتور مجهز به دو مبدل حرارتی می‌باشد که به مصرف کننده کمک می‌کند آبگرم فشار قوی مناسبی داشته باشد. پکیج ایران رادیاتور مدل اکو در دو سایز ۲۲ کیلو وات و ۲۴ کیلو وات تولید می‌شود. این پک اینترکولر ایران ارزان‌ترین سری پکیج‌های ایران رادیاتور می‌باشد.

فروش انواع پکیج ایران رادیاتور مدل ECO با قیمت رقابتی و ارسال سریع به سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی دماباما. مشتریان گرامی میتوانند جهت اطلاع از قیمت و ظرفیت گرمایی مناسب همچنین نظرات کارشناسی جهت خرید پکیج‌های اکو ایران رادیاتور با مشاوران دماباما در تماس باشند.

خرید پکیج ایران رادیاتور

فروشگاه اینترنتی دماباما برای سهولت در خرید مشتریان عزیز امکان فروش اقساطی را ارائه می‌دهد. با مراجعه به صفحه خرید می‌توانید این پکیج را از نماینده فروش پکیج ایران رادیاتور با اطمینان خریداری کنید.

راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج شوفاژ دیواری و زمینی ایران بر اساس ظرفیت حرارتی، منطقه تحت پوشش، مصرف برق و تعداد مبدل متفاوت است. پس شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیاز خود از بین ده‌ها مدل پکیج دیواری ایران رادیاتور بهترین را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های پکیج دیواری ایران رادیاتور ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دماباما به روز بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ شده است. این قیمت‌ها شامل ضمانت بهترین قیمت سایت حرفه‌ای دماباما نیز می‌باشد.

علاوه بر نکات مهم فوق مانند ظرفیت، نوع زمین یا دیوار، برند و ... موارد دیگری مانند گارانتی محصول، اطمینان محصول، قیمت خرید محصول و ... در هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور در نظر گرفته شود.

در صورتی که قیمت پکیج ایران رادیاتور با قیمت بازار تفاوت قابل توجهی داشته باشد، ممکن است این تفاوت قیمت به دلیل عدم اصالت یا نداشتن گارانتی باشد؛ بنابراین علاوه بر لزوم بررسی میزان مصرف دیوار، زمین، ظرفیت و ...، خرید از مراکز معتبر نیز مهم و ضروری است.

برای انتخاب پکیج ایران رادیاتور مناسب برای نیاز خود باید محل نصب تجهیزات، محل دودکش و اندازه لوله‌های افقی و عمودی تا آخرین وسیله گرمایشی مانند بخاری را در نظر بگیرید. استفاده از دستگاه با ظرفیت مناسب مصرف سوخت و گرمای مورد نیاز برای محیط شما را بهینه می‌کند.

لازم به توضیح است که پکیج‌های دیواری هم در داخل و هم در خارج از ساختمان به عنوان مثال روی بالکن قابل نصب هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دماباما، نماینده فروش پکیج ایران رادیاتور مراجعه نمایید.

https://damabama.com/product-category/heating-package/iran-radiator-package/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین