کد خبر: ۸۱۱۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

روایت یک روزنامه از عدم صعود تیم ملی فوتبال؛ شاگردان کی‌روش نتوانستند

روزنامه هم میهن نوشت: برای اولین بار تیم ملی ایران می‌توانست به دور حذفی جام‌جهانی صعود کند؛ آن هم فقط با کسب یک تساوی. شاگردان کی‌روش با یک بازی مستقیم و بی‌برنامه و ارسال‌های پیاپی نتوانستند کاری از پیش ببرند تا طلسم «صعود به دور حذفی جام جهانی» بازهم شکسته نشود.
روایت یک روزنامه از عدم صعود تیم ملی فوتبال؛ شاگردان کی‌روش نتوانستند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن بازی از شکست ایران مقابل آمریکا انتقاد کرد و نوشت برای اولین بار بود تیم ملی ایران می‌توانست به دور حذفی جام جهانی صعود کند اما این طلسم شکسته نشد.

به گزارش هم‌میهن، برای اولین بار تیم ملی ایران می‌توانست به دور حذفی جام‌جهانی صعود کند؛ آن هم فقط با کسب یک تساوی. از همان شروع این دیدار مشخص بود که قرار نیست اتفاقات جذاب تقابل با ولز برای شاگردان کی‌روش رقم بخورد. استرس بیش از حد بازیکنان، کیفیت فنی مسابقه قبلی را از آنها گرفته بود. فوتبال تهاجمی با ولز جای خودش را به فوتبال تدافعی و بی‌برنامه با آمریکا داده بود. در طرف مقابل اما آمریکایی‌ها با تمرکز بیشتر کار را پیش بردند تا در نهایت در دقیقه 38 مزد حملات‌شان را بگیرند.

در ادامه نویسنده با لحنی منتقدانه نوشت: در لحظات پایانی هم شاگردان کی‌روش با یک بازی مستقیم و بی‌برنامه و ارسال‌های پیاپی نتوانستند کاری از پیش ببرند تا طلسم «صعود به دور حذفی جام جهانی» بازهم شکسته نشود. تیم ملی فوتبال ایران در دوران مربیگری کارلوس‌کی‌روش 16بار گل اول را دریافت کرد و حتی یک بار هم نتوانست نتیجه مسابقه را به نفع خودش برگرداند. آماری منفی که در این جام جهانی هم برای کی‌روش پابرجا ماند. هشتم آذری که می‌توانست برای دومین بار در تاریخ فوتبال ایران رویایی شود، این بار «تلخ» به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین