کد خبر: ۸۱۱۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

جام جهانی و موجی از حسرت برای رویاپردازان

جام جهانی ۲۰۲۲ با موجی از حسرت و اندوه برای مردم ایران به پایان رسید. برای آن‌ها که از روز بازی با ولز رویا‌پردازی کرده بودند که با کسب حداقل یک تساوی کار تمام است.
جام جهانی و موجی از حسرت برای رویاپردازان
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اعتماد در واکنش به باخت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی نوشت: جام جهانی با موجی از حسرت برای آنهایی که بعد از بازی با ولز رویاپردازی کرده بودند به پایان رسید.

تیم ملی ایران باز هم در دور گروهی جام جهانی حذف شد. بعد از یک شکست سنگین از انگلیس و یک برد مقابل ولز و در نهایت باخت در دیداری که از هر حیث برای ایران و ایرانی‌ها مهم بود اما کی‌روش نتوانست از پس این ماموریت مهم بربیاید. این در حالی است که او دقیقا برای نتیجه گرفتن مقابل انگلیس و امریکا جای اسکوچیچ را گرفته بود و در نهایت به هر دو تیم باخت.

نویسنده در ادامه نوشته است: به هر ترتیب جام جهانی 2022 با موجی از حسرت و اندوه برای مردم ایران به پایان رسید. برای آنهایی که تا لبه خوشبختی رفتند و ناکام برگشتند. برای آنها که از روز بازی با ولز رویا‌پردازی کرده بودند که با کسب حداقل یک تساوی کار تمام است. برای آنها که بعد از پایان بازی‌های گروه نخست که با صدرنشینی هلند همراه بود به بازی با هلند در مرحله یک هشتم نهایی فکر می‌کردند. همه این امیدها در حسرت یک گل بر باد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین