کد خبر: ۸۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

معاون سپاه: با هیاهو می‌خواهند نشان دهند که جمعیت‌شان زیاد است/ گوش جمهوری اسلامی باز است

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران گفته دشمنان در ماه‌های گذشته با جمعیت کم و هیاهوی زیاد در رسانه‌ها و فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای، خودشان را جمعیت بالایی نشان می‌دهند. او افزود: آن‌ها با هیاهو و جنجال می‌خواهند نشان دهند که جمعیت‌شان زیاد است و خودشان را مدعی ملت ایران می‌دانند.
معاون سپاه: با هیاهو می‌خواهند نشان دهند که جمعیت‌شان زیاد است/ گوش جمهوری اسلامی باز است
آفتاب‌‌نیوز :

سردار یدالله جوانی با بیان اینکه باید به ملت ایران گوش فرا داد و صحبت آن‌ها را شنید، ادامه داد: جمهوری اسلامی گوشش باز است و شنوای همه صحبت‌ها در کشور است. همه گروه‌ها، جریانات و افراد از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، نمایندگان مجلس و طیف‌های مختلف، مطالبات خود را طرح می‌کنند.

به گزارش «خبرگزاری بسیج»، معاون سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد: نکته اینجاست که وقتی که گفته می‌شود صدای ملت، رهبر انقلاب فرمودند که ملت به معنای کلمه، همان جمعیت‌های میلیونی هستند که در این سال‌ها در مواقع مختلف به صحنه آمدند و از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کردند و نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب هستند.

جوانی تاکید کرد: از نشانه‌های مردمی‌بودن انقلاب ما، استمرار انقلاب است. مگر می‌توان بدون مردم و پشتیبانی مردم، در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستاد.

او تاکید کرد که واقعیت مردم، حضور گسترده آن‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان است. ملت ایران، خشم خودشان را نسبت به استکبار و دشمنان اعلام و با آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

به گفته جوانی «اگر کسی می‌خواهد ببیند که مردم ایران کدام هستند، این اجتماعات را ببیند و همین تجمعات نشان می‌دهد که مردم در کجا‌ها چه صحبت و خواسته‌هایی دارند.»

وی افزود: حضور مردم در ۱۳ آبان در واقع نوعی پاسخ به جمعیت‌های کم با هیاهو‌های زیاد در فضای مجازی بود که به مدد امپراتوری رسانه‌ای استکبار و دشمنان ایجاد شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین