کد خبر: ۸۱۱۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

انتقاد درخشان از تاکتیک کی‌روش برای دیدار با آمریکا

پیشکسوت فوتبال کشور با بیان اینکه در دیدار مقابل آمریکا نتوانستیم از ظرفیت بازیکنان بهره‌مند شویم گفت: تاکتیک کی‌روش برای برتری مقابل این تیم کافی نبود.
انتقاد درخشان از تاکتیک کی‌روش برای دیدار با آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

حمید درخشان در خصوص دیدار ایران برابر آمریکا اظهار کرد: در نیمه نخست تیم ایران خوب بازی نکرد و برنامه تاکتیکی خاصی نداشت و در یک موقعیت اسیر حمله آمریکا شد و دروازه خود را باز شده دید.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم انگیزه ما برای گل بیشتر شده بود، خاطر نشان کرد: تعویض‌هایی که در این بازی صورت گرفت، گواه این موضوع بود چرا که دل و جرات بازیکنان در این بازی بیشتر شده بود. باید گفت که در این بازی از کناره‌ها و عمق خط دفاعی نتوانستیم بهره لازم را ببریم و نتوانستیم مهاجمان خود را خوب تغذیه کنیم.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: در نیمه دوم آمریکا با رفتن به لاک دفاعی، فضا را برای هجوم ما بست و تنها در یک فرصت ضربه قدوس از کناره دروازه آمریکا عبور کرد.

وی در خصوص عملکرد کی‌روش در جام جهانی گفت: به طور قطع کی‌روش با تلاش‌هایی که داشت نمی‌توانست کار خاصی انجام دهد بلکه آمریکا در این بازی با برنامه‌تر مقابل ما بازی کرد.

تیم کشورمان از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه مقابل آمریکا قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر بازی را به آمریکا واگذار کرد و همچون پنج دوره گذشته از دور رقابت‌ها حذف شد.

تیم کشورمان در جام جهانی قطر با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تن به شکست داد و در برابر ولز با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین