کد خبر: ۸۱۱۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

ترکیه مشارکت در گشت‌زنی مشترک در سوریه را متوقف کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ترکیه دو هفته است که از شرکت در عملیات گشت زنی مشترک در سوریه، بدون ارائه دلیل مشخص خودداری کرده است.
ترکیه مشارکت در گشت‌زنی مشترک در سوریه را متوقف کرد
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه تروریست‌ها قصد دارند با استفاده از پهپاد به پایگاه هوایی حمیمیم روسیه در خاک سوریه حمله کنند، یادآور شد که ترکیه دو هفته است که از شرکت در عملیات گشت زنی مشترک در سوریه، بدون ارائه دلیل مشخص خودداری کرده است.

به نوشته میدل ایست، سرلشکر اولگ ایگوروف - معاون رئیس مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه، در جمع خبرنگاران اعلام کرد که گروه تروریستی جبهه النصره قصد دارد با استفاده از پهپاد به پایگاه هوایی حمیمیم روسیه در سوریه حمله کند.

طبق این اطلاعات، در مناطق مسکونی «نهلایا» (واقع در ۱۰ کیلومتری جنوب ادلب) و «جسر الشغور» (۳۰ کیلومتری جنوب غربی ادلب)، واحدهای نظامی جبهه النصره تجهیز سایت‌ها و انتقال خدمه به آنها برای پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین خود را تکمیل کردند.

به گفته این مقام نظامی روس، علاوه بر این، تروریست‌ها قصد دارند به مواضع نیروهای دولتی سوریه در استان ادلب نیز حمله کنند.

ایگوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی افزود: مرکز روسی برای آشتی طرف‌های متخاصم از فرماندهان گروه های مسلح غیرقانونی در سوریه می خواهد از هر نوع اقدامات تحریک آمیز خودداری کنند و در مسیر حل و فصل مسالمت آمیز اوضاع در مناطق تحت کنترل خود قرار گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین