کد خبر: ۸۱۱۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
تیم پزشکی هنوز تصمیم به جراحی نگرفته‌

آخرین وضعیت جسمی «پورعرب»

پیگیری‌ها از ابوالفضل پورعرب و تهیه‌کننده «مستند سگ» به اینجا رسید که وضعیت عمومی این بازیگر سینما و تلویزیون خوب است؛ اما با تایید تیم پزشکی فعلاً دوره درمانش در بیمارستان طی می‌شود.
آخرین وضعیت جسمی «پورعرب»
آفتاب‌‌نیوز :

اگرچه دو روز پیش خبر ترخیص «ابوالفضل پورعرب» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بیمارستان رسماً اعلام شد، اما بستری مجدد این بازیگر شناخته شده در بیمارستان دوباره بسیاری از علاقمندان سینما و این بازیگر پیشکسوت را نگران کرد تا جایی که در فضای‌مجازی حتی خبر‌های ناراحت‌کننده‌ای همچون وخامت حالش دست به دست شد.

اما خبرنگار تسنیم طی تماسی تلفنی با ابوالفضل پورعرب پیگیرِ احوالاتش شد. او خودش خبر سلامتی‌اش را اعلام کرد که در بیمارستان بستری شده و توضیحات بیشتر را علی تقی‌پور تهیه‌کننده مستند «سگ» داد.

تقی‌پور تأکید کرد: آقای پورعرب چند روز قبل از بیمارستان مرخص شدند؛ اما دوباره به دلیل شرایط نا مناسب برای ادامه روند درمان دوباره به بیمارستان منتقل شدند.

تهیه کننده مستند "سگ" همچنین در خصوصِ انجام جراحی پایِ ابوالفضل پورعرب به این نکته اشاره کرد که شورای پزشکی با توجه به نتایج آزمایش‌هایی که انجام شده باید تصمیم‌گیری کنند.

تقی‌پور در ادامه، افزود: آزمایش‌هایی که از آقای پورعرب گرفته‌شده، نشان می‌دهد؛ قبل از انجام عمل جراحی باید دوره درمان طی شود تا عفونت پای ایشان از بین رفته و تیم پزشکی اقدام به انجام عمل جراحی کنند به همین دلیل فعلاً آقای پورعرب در بیمارستان تحت مراقبت‌اند و دوره درمان‌شان طی می‌شود.

وی در خاتمه درباره ادامه فیلمبرداری مستند «سگ» افزود: اولویت سلامتی آقای پورعرب در شرایط فعلی است بنابراین هر زمان حال ایشان رو به بهبودی شد و تیم پزشکی اجازه انجام فعالیت عادی و روزمره به ایشان داد این مستند هم به سرانجام خواهد رسید.

تقی‌پور تاکید کرد: همانطور که قبلا اشاره شد روند درمان ایشان از هرچیزی اهمیتش بالاتر است و امیدوارم با دعایِ مردم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.

سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق هنر که چندی پیش به ملاقات ابوالفضل پورعرب رفته بود در گفت‌وگویی با تسنیم به این نکته اشاره کرد که پیگیرِ احوال این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است.

ابوالفضل پورعرب ۶۱ ساله بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم‌های ماندگاری همچون عروس، «نرگس»، «چهره»، «دست‌های آلوده»، «غریبانه» و «مردی شبیه باران» را در کارنامه کاری و فعالیت هنری خود به ثبت رسانده است.

پورعرب بعد از آخرین حضورِ خود با «چند می‌گیری گریه کنی ۲» در سینما‌های کشور، پیشنهاد‌های دیگری هم داشته که احتمالاً بعد از پایان رسیدن دوران نقاهت، شاهد کار‌های دیگری از این بازیگر سینما و تلویزیون روی پرده نقره‌ای باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین