کد خبر: ۸۱۱۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در دولت نتانیاهو تشدید می‌شود

به دنبال توافق ائتلافی حزب لیکود و حزب "صهیونیسم دینی"، تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند تخریب منازل فلسطینی‌ها توسط این رژیم در سایه دولت جدید و توافق مذکور تشدید خواهد شد.
تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در دولت نتانیاهو تشدید می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه العربی الجدید به نقل از تلویزیون اسرائیل در این باره نوشت: اینکه یک وزیر از حزب "صهیونیسم دینی" با هماهنگی و توافق نخست‌وزیر، مسئولیت شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی را در چارچوب وظایف وزارت جنگ بر عهده خواهد داشت، منجر به تشدید تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری به بهانه ساخت غیرقانونی این منازل خواهد شد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین پیش‌بینی کرد که در این برهه شهرک سازی یهودیان نیز سرعت بیشتری بگیرد.

طبق این گزارش، هسته‌های شهرک‌های غیرقانونی به تدریج برپا خواهند شد و این شهرک‌ها در وهله نخست به شبکه‌های آب، برق و زیرساخت متصل شده و پس از آن رسماً قانونی اعلام می‌شوند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی جمعه با بتسلئیل اسموتریچ، رهبر حزب راستگرای «صهیونیسم دینی» توافقنامه ائتلافی امضا کرد و به این ترتیب این حزب به صورت گردشی اداره وزارت دارایی، وزارت امور مهاجرت و وزارت ماموریت‌های "ملی" را برعهده خواهد داشت.

علاوه بر این، یک وزیر از حزب "صهیونیسم دینی" با هماهنگی و توافق نخست وزیر، مسئولیت شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی را در چارچوب وظایف وزارت جنگ بر عهده خواهد داشت.

حدود نیم میلیون شهرک‌نشین در شهرک‌های کرانه باختری زندگی می‌کنند و از میان آنها حدود ۲۰۰ هزار تن در قدس اشغالی ساکن هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین