کد خبر: ۸۱۱۷۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
سازمان ملل قتل جوان فلسطینی را محکوم کرد

ویدئویی تکاندهنده از شلیک مرگبار به جوان فلسطینی در نابلس

«تور وینسلند» هماهنگ کننده سازمان ملل در امور خاورمیانه کشته شدن «عمار مفلح» جوان فلسطینی ساکن نابلس به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست را محکوم کرد و خواستار انجام تحقیقات فوری و کامل در این زمینه شد.
ویدئویی تکاندهنده از شلیک مرگبار به جوان فلسطینی در نابلس
آفتاب‌‌نیوز :

تصاویر کشته شدن «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس توسط نظامیان صهیونیست اخیراً منتشر شده است. در این تصاویر دیده می‌شود در شرایطی که جوان فلسطینی در حال دفاع از خود با دستان خالی است از سوی نظامی صهیونیست هدف تیراندازی از مسافت صفر قرار گرفته و به شهادت می‌رسد.

اعتصاب گسترده کرانه باختری

منابع فلسطینی امروز شنبه از اعتصاب گسترده بازاریان در شمال کرانه باختری خبر دادند و اعلام کردند که پس از اینکه یک جوان فلسطینی به نام «عمار مفلح» با چهار گلوله اشغالگران متجاوز صهیونیستی به شهادت رسید، اعتصاب‌ در همه مغازه‌های تجاری شهرک «حواره»، واقع در استان نابلس در شمال کرانه باختری گسترش یافت.

«عربی21» گزارش داد، زمانی که فراخوان های اعتصاب از طریق بلندگوهای شهر اعلام شد، همه بازاریان حواره خود را ملزم به پایبندی به اعتصابات کردند؛ زیرا شهادت عمار مفلح که صهیونیست‌ها از فاصله نزدیک به او شلیک کرده و از انتقال او به بیمارستان ممانعت به عمل آوردند، خشم و انزجار گسترده همه مردم و جناح‌های فلسطینی را برانگیخت.

کرانه باختری اشغالی طی روزهای اخیر شاهد افزایش شدت خشونت و جنایات صهیونیست‌ها در چندین شهر و روستا بوده است. نظامیان صهیونیست در این عملیات‌ها با اعمال خشونت‌های افراطی شماری از شهروندان فلسطینی را به شهادت رسانده یا زخمی کردند و ده‌ها نفر را هم بازداشت کرده‌اند.

میلیون‌ها فلسطینی ده‌ها سال است که تحت شرایط نظامی زندگی می‌کنند و هر روز شاهد نقض حقوق اولیه خودشان هستند. جامعه بین‌المللی همچنان در قبال ربودن شدن فلسطینیان و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
3
25
از این صحنه ها در طی همین چند ماه... بسیار دیده ایم پس برای ما تکان دهنده نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
13
5
خاک بر سر اسرائیل منفور
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین