کد خبر: ۸۱۱۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

توصیه روزنامه اصلاح‌طلب به حاکمیت؛ تغییر رمز بقای جمهوری اسلامی است

روزنامه ابتکار نوشت: من نمی‌دانم چرا برخی تغییر را به عقب نشینی تعبیر می‌کنند. درحالی که تغییر خودِ بقاست. اساساً تغییر تنها سلاح و ابزارِ بقاست.
توصیه روزنامه اصلاح‌طلب به حاکمیت؛ تغییر رمز بقای جمهوری اسلامی است
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ابتکار با انتقاد از «بخش کاتولیک نظام» که تغییر را براندازی تعبیر می‌کنند تاکید کرد که تغییر شانس بقای جمهوری اسلامی است.

به گزارش ابتکار، دولت به معنای اعم آن (یعنی همان استیت) روانِ کشور است. اوست که می تواند تصمیم بگیرد و سرنوشت کشور را از نو بنویسد. حتی اختیار انقلاب، هرج و مرج و تباهی هم با اوست. همه چیز در این روزها به تدبیر بزرگترین واحد قدرت (یعنی حکومت) گره خورده است. من نمی دانم چرا برخی تغییر را به عقب نشینی تعبیر می کنند. درحالی که تغییر خودِ بقاست. اساساً تغییر تنها سلاح و ابزارِ بقاست. سال هاست که عده ای ضرورت تغییر را فریاد می زنند و البته توسط بخش کاتولیک نظام این شعار تعبیر به براندازی می شود و طبیعتاً مدعیان تغییر نیز متهم به براندازی می شوند و بعضاً تاوان های سنگین داده اند. تغییر رمز کارآمدی و شانس بقاست. آب هم بدون تغییر گنداب می شود. امروز گفتمان تغییرخواهی و اصلاح به گفتمان ملّی تبدیل شده است. اکثریت قاطع ملت و نخبگان به نقطه اضطرار تغییر رسیده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین