کد خبر: ۸۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

تداوم بارندگی و کاهش دما در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، تا پایان روز دوشنبه( ۱۴ آذر) همراه با بارش باران و برف و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
تداوم بارندگی و کاهش دما در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه (۱۳ تا ۱۴ آذر) با گذر سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران در برخی مناطق توام با برف و وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش برف همچنین کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

برای روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۵ تا ۱۷ آذر) آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در ارتفاعات به‌ویژه نواحی شرق بارش پراکنده باران توام با برف و افزایش نسبی دمای روزانه مورد انتظار است.

با توجه به نفوذ پرفشار و شارش (حرکت) هوای سرد از نوار شمالی استان، یخبندان در نواحی شمالی و ارتفاعات استان دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان شهر تهران فردا (۱۴ آذر) نیمه‌ابری تا ابری و دربعضی ساعت‌ها بارش باران، در صبح مه رقیق با احتمال بارش پراکنده برف با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۵ آذر) نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین