کد خبر: ۸۱۱۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
تبلیغات

خانه سیمان، مرکز فروش سیمان فله و پاکتی در ایران

خانه سیمان یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع سیمان در نمونه‌های مختلف است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به عنوان یک عمده فروش سیمان را به صورت فله و یا خرده فروش سیمان را به صورت پاکتی خریداری نمایید. این مجموعه با بکارگیری تجهیزات حرفه‌ای شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان بتوانند از یک مکان واحد تمام نیاز خود را به این ماده برطرف نمایند.
خانه سیمان، مرکز فروش سیمان فله و پاکتی در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

در سال‌های اخیر مصالح ساختمانی به عنوان یکی از مهم‌ترین کالا‌های بورسی معرفی شده اند که در این میان سیمان با مصرف حداکثری در صدر لیست این جدول قرار دارد، از عمده دلایل پرکاربرد بودن سیمان می‌توان به کیفیت و متنوع بودن آن اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.

بررسی روش‌های فروش سیمان فله و پاکتی

در سال‌های اخیر کمپانی‌های بزرگی در زمینه ساخت و ساز ساختمان و برج‌های بزرگ فعالیت دارند که هر یک به نوبه‌ی خود توانسته‌اند بخشی از اقتصاد کالا را در دست بگیرند در واقع به بیان دیگر می‌توان اینگونه عنوان کرد که این کمپانی با خرید مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز توانسته‌اند تحولی بی‌نظیر در صنعت و اقتصاد ایجاد کنند.

از عمده دلایل اهمیت این شرکت‌ها خرید مصالح ساختمانی به صورت عمده است، البته در مقابل کمپانی‌های تولید و عرضه کننده هستند که با فراهم نمودن خواسته‌های تولید کنندگان توانسته اند تا حد زیادی اقتصاد و صنعت داخلی را تحت تاثیر قرار دهند.

در این میان برخی افراد به عنوان یک واسط شرایط برقراری معامله‌ی عادلانه و پر منفعت را برای دو طرف فراهم می‌کند و درصدی از سود معامله را به عنوان دستمزد دریافت می‌نمایند. در واقع این فرد خرید سیمان فله و فروش آن به کمپانی‌های ساختمان سازی روابط دو طرف را ایجاد می‌کند، به بیان دیگر این فرد متقاضی و عرضه کننده را به هم معرفی می‌نماید و در نهایت اقدام به فروش سیمان فله می‌کند.

در مقابل برخی افراد تحت عنوان خرده‌فروش عمل می‌کنند و با فروش سیمان پاکتی به روش‌های مختلف شرایط را برای افرادی که قصد ساخت و ساز‌های مینیمالی را دارند فراهم می‌نماید. این افراد به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه سیمان پاکتی دریافت و به دست مشتریان می‌رسانند.

چرا خانه سیمان بهترین مرکز فروش سیمان فله و پاکتی در ایران است؟

بدون شک بازار‌های بورسی همواره با نوسانات زیادی درگیر هستند که عوامل زیادی می‌توانید در این فراز و فرود‌ها تاثیر گذار باشد، در این میان نوسانات ارزی نیز تاثیر زیادی در قیمت نهایی کالا در بازار بورس دارد. خانه سیمان به عنوان یکی از مراکز فروش سیمان فله و پاکتی در ایران با بکارگیری روش‌های تاثیرگذار در تنظیم قیمت بازار توانسته یکی از رقبای اصلی در این صنعت باقی بماند.

در واقع این مجموعه با به کارگیری جدیدترین روش‌های استاندارد عرضه و فروش سعی در ارائه خدمات به تمامی مشتریان را دارد که البته در این بین موارد متفاوتی می‌توانند تاثیر گذار باشند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تنوع جنس و کالا اشاره کرد که شامل انواع سیمان پرتلند که خود به ۵ دسته تقسیم می‌شود، سیمان سفید و رنگی که به واسطه رنگ دانه‌ها قابل تغییر است، سیمان آمیخته، سیمان پوزولانی، سیمان بنایی، سیمان سیاه، هر یک از این موارد کاربرد‌های متفاوتی دارند.

خانه سیمان، مرکز فروش سیمان فله و پاکتی در ایران

معرفی انواع سیمان فله و پاکتی

با توجه به این که مجموعه خانه سیمان یکی از بزرگترین مرجع فروش و عرضه سیمان به شمار می‌آید، می‌توان به راحتی تمام نمونه‌های سیمان را در این مجموعه پیدا کرد. همانطور که عنوان شد انواع سیمان با کاربرد مختلف به بازار عرضه می‌شود و هر یک با قیمت متفاوتی به فروش می‌رسند. در واقع می‌توان اینگونه عنوان کرد که انواع سیمان به صورت فله و پاکتی در خانه سیمان موجود و به فروش می‌رسد.

قیمت انواع سیمان به صورت فله بر اساس نرخ مصوب تصویب می‌شود، اما نکته مهم این باره این است که قیمت سیمان فله به نسبت پاکتی بسیار کم و به صرفه‌تر است. بر اساس آخرین اخبار سازمان بورس کالا قیمت سیمان پاکتی به نسبت سیمان فله بیشتر خواهد بود و دلیل آن نیز استفاده از مواد اولیه برای تهیه پاکت و نیروی کار برای بسته بندی است. این موارد نیاز به هزینه‌های فرعی دارند که در مجموع به قیمت تمام شده هر پاکت سیمان افزوده خواهد شد.

چه عواملی در قیمت سیمان فله و پاکتی در خانه سیمان تاثیر گذار است؟

خانه سیمان، مرکز فروش سیمان فله و پاکتی در ایران تمامی کالا و مصالح ساختمانی را با قیمت مصوت به فروش می‌رساند، گاهی ممکن است برخی فروشنده‌ها نرخ کالای خود را افزایش داده و دلیل این افزایش قیمت را به نوع سیمان ربط می‌دهند. بهتر است بدانید که سیمان یکی از مصالح پرکاربرد در دنیای ساخت و ساز است که از مهم‌ترین ویژگی و مشخصات این ماده می‌توان به نرمی پودر آن اشاره کرد.

در زمان ساخت و تولید سیمان کیفیت مواد اولیه آن سبب نرمی و لطافت پودر سیمان می‌شود که این شاخص را تحت عنوان بلین معرفی می‌کنند و هرچه سطح بلین سیمان بالا باشد از کیفیت بیشتری برخوردار است. میزان بلین در انواع سیمان کاملا متفاوتی است، در برخی نمونه‌ها بیشترین میزان بلین وجود دارد این در حالی است که میزان این ماده در برخی نمونه‌ها بسیار اندک است.

خانه سیمان، مرکز فروش سیمان فله و پاکتی در ایران

فروش سیمان سیاه و سفید در خانه سیمان

یکی از پرکاربرد‌ترین نمونه‌های سیمان، سیمان سیاه و سفید است که به شما مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند در بخش‌های مختلف از ساخت و ساز از این متریال استفاده کنند. اگر قصد خرید سیمان پاکتی را دارید می‌توانید اطلاعات از نظر نوع سیمان و میزان بلین آن را مطالعه کنید، اما اگر به صورت فله خریداری می‌کنید نوع سیمان از رنگ آن مشخص و سطح بلین با توجه به نرمی سیمان قابل تشخیص است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین