کد خبر: ۸۱۱۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

استقبال روزنامه اطلاعات از شروع مجدد مذاکرت برجام؛ به فال نیک می‌گیریم

روزنامه اطلاعات نوشت: ایران خبری شدن از سرگیری مذاکرات مربوط به برجام را به فال نیک می‌گیرد. توافق نهایی معاهده برجام، کلید گشایش مسیر تفاهم و صلح و سازندگی در منطقه است.
استقبال روزنامه اطلاعات از شروع مجدد مذاکرت برجام؛ به فال نیک می‌گیریم
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اطلاعات به استقبال از سرگرفته شدن مذاکرات برجام رفت و تاکید کرد باید آن را به فال نیک گرفت.

به گزارش اطلاعات، بایدن یک‌سال وقت دارد تا در دو سال باقی‌مانده از دوران ریاست جمهوری‌اش از طریق توافق نهایی معاهده برجام، به گفتگوی سازنده در بسیاری از موارد دیگر اختلافی تهران ـ واشنگتن به مصالحه معقول برسد؛ البته اگر سیاست خاورمیانه‌ای آمریکا را در حیطه جنگ طلبی و آشوب افزایی «نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار ندهد. این هشدار معقول برای همسایگان مسلمان ما ترکیه، آذربایجان و عربستان نیز کارآیی برای حسن همجواری و تنش‌زدایی در منطقه حساس ما را در بر دارد. استراتژی نتانیاهو افزایش تنش و بحران در سراسر کشورهای منطقه‌ است.

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: ایران خبری شدن از سرگیری مذاکرات مربوط به برجام را به فال نیک می‌گیرد و در این راستا با کشورهای منطقه به ویژه قطر و عمان رایزنی‌های معقول دارد. این سیاست در تقابل با استراتژی خطرناک نتانیاهو برای فراگیری جنگ در سراسر کشورهای مسلمان منطقه است. توافق نهایی معاهده برجام، کلید گشایش مسیر تفاهم و صلح و سازندگی در منطقه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین