کد خبر: ۸۱۲۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

واکنش دادستان به ادعای ضرب و شتم دختر مهدی شاهمرادی، زندانی در ایلام

دادستان مرکز استان ایلام با اشاره به اینکه "مهدی شاهمرادی از لیدر‌های ناآرامی‌های اخیر در استان ایلام است"، گفت: هیچگونه تحصن و اعتصابی از سوی خانواده این فرد مقابل دادگستری شهرستان آبدانان صورت نگرفته است.
واکنش دادستان به ادعای ضرب و شتم دختر مهدی شاهمرادی، زندانی در ایلام
آفتاب‌‌نیوز :

برخی مدعی شده‌اند که خانواده مهدی شاهمرادی یکی از بازداشت‌شدگان اعتراضات در شهرستان آبدانان ۱۴ روز است که به نشانه اعتراض مقابل دادگستری این شهرستان تحصن کرده‌اند و کودک این فرد در مقابل دادگستری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

به نوشته خبرگزاری میزان؛ وابسته به قوه قضائیه؛ در همین خصوص، عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام با اشاره به اینکه مهدی شاهمرادی از لیدر‌های اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در استان ایلام است، گفت: هیچگونه تحصن و اعتصابی از سوی خانواده این فرد مقابل دادگستری شهرستان آبدانان صورت نگرفته است.

وی افزود: خانواده این فرد روز شنبه ۱۲ آذرماه حدود کمتر از یک ساعت با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در مقابل ساختمان دادگستری آبدانان حاضر شدند و عکس‌ها و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نیز مربوط به همین موضوع است.

دادستان مرکز استان ایلام همچنین در رابطه با انتشار خبری که فرزند مهدی شاهمرادی در جریان حضور در مقابل دادگستری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، گفت: این موضوع نیز به هیچ عنوان صحت ندارد و قویاً تکذیب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین