کد خبر: ۸۱۲۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

تجمع اعتراضی کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر

اعتراض کارگران «شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر» نسبت به بی‌توجهی کارفرما به مطالبات صنفی‌شان ادامه دارد.
تجمع اعتراضی کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر
آفتاب‌‌نیوز :

جمعی از کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندرماهشهر در این زمینه به ایلنا، گفتند: از ساعت هفت صبح امروز دوشنبه (۱۴ آذر ماه)، برای دومین روز مقابل ساختمان شرکت حضور یافتند.

یکی از کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در ماهشهر به صورت مشخص در مورد مطالبات خود و همکارانش گفت: در شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ۳۰۰ تا ۴۰۰ کارگر مشغول کارند. این کارگران علاوه بر اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل به تبعیض در پرداخت حقوق بین کارگران این واحد با سایر کارگران پتروشیمی منطقه نیز انتقاد دارند.

به گفته وی، تا امروز یکسان‌سازی حقوق در شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندرماهشهر اعمال نشده و این مسئله باعث شده افزایش دستمزد کارگرانی که سالهاست در این واحد صنعتی به کارهای سخت مشغولند، متناسب با سوابق کاری آن‌ها نباشد.

این کارگر با بیان اینکه کارگران به دنبال افزایش حقوق ماهانه خود هستند، در ادامه افزود: در اولین روز اجتماع به ما گفته شد مدیرعامل در شرکت پایانه‌ها و مخازن حضور ندارد. در اجتماع امروز، مدیرعامل و برخی مدیران در محل کار خود حاضر شدند اما هنوز به خواسته‌های صنفی کارگران پاسخ نداده‌اند.

به گفته وی؛ این وعده‌ها در حالی به کارگران داده می‌شود که پیش از این نیز کارفرما وعده رسیدگی به خواسته‌های صنفی کارگران را در ارتباط به اجرای طرح طبقه‌بندی داده بود.

این کارگر با تاکید بر اینکه ما خواستار دریافت مطالبات قانونی خود هستیم، در ادامه افزود: تجمع دو روز گذشته نتیجه بی‌توجهی به یک خواسته صنفی قدیمی کارگران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین