کد خبر: ۸۱۲۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

لیگ‌برتر فوتسال/ کامبک طلایی مس‌سونگون در خانه

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان موفق به پیروزی در برابر گهرزمین سیرجان شد.
لیگ‌برتر فوتسال/ کامبک طلایی مس‌سونگون در خانه
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های مس سونگون ورزقان و گهرزمین سیرجان از ساعت ۱۶ دوشنبه ۱۴ آذرماه در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند، که در پایان شاگردان سعید تقی‌پور موفق شدن با برتری ۴ بر دو میهمان خود را با شکست روبه‌رو کرده و جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت نمایند.

بازی با موقعیت‌های متعدد گلزنی میهمان آغاز شد و سیرجانی‌ها در لحاظات ابتدایی بازی توانستند توسط بهروز اسدی دروازه مسی‌ها را باز کنند تا حساب کار یک بر صفر شود، تلاش شاگردان سعید تقی‌پور برای جبران نتیجه کارساز نبود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر گهر زمین سیرجان به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار، هم مانند نیمه نخست با نمایش طوفانی میهمان آغاز شد و سیرجانی موفق شدند با به ثمر رساندن گل دوم، دو بر صفر از میزبان پیش بیافتند.

در ادامه کار مسی‌ها با ضربه حمید احمدی قفل دروازه گهرزمین را بازکرده و یکی از گل‌های خورده را جبران کردند، در ادامه کار سنگ سفیدی زننده گل دوم مس سونگون لقب گرفت و بازی را به تساوی کشاند.

پس از، سالار آقاپور با ضربه غیرقابل مهار خود دروازه حریف را هدف گرفت و گل سوم مسی‌ها را به نام خود ثبت کرد.

پیش از پایان کار سنگ سفیدی با به ثمر رساندن گل چهارم تیمش کامبک لاله‌های نارنجی آذربایجان را تکمیل کرد.

مس سونگون ورزقان با کسب پیروزی در این دیدار ۴۲ امتیاز شده و در صدر جدول باقی ماند، گهرزمین سیرجان نیز با ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین