کد خبر: ۸۱۲۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

۱۰۰۰ ضربه پنالتی؛ تکلیف انریکه برای هر بازیکن اسپانیا

لوئیس انریکه به هر بازیکن تیم ملی اسپانیا گفته باید ۱۰۰۰ ضربه پنالتی بزند.
۱۰۰۰ ضربه پنالتی؛ تکلیف انریکه برای هر بازیکن اسپانیا
آفتاب‌‌نیوز :

قهرمان جهان در سال ۲۰۱۰ سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف مراکش می‌رود و خطر رسیدن بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی وجود دارد. اسپانیا در یورو ۲۰۲۰ سال گذشته سوئیس را در ضربات پنالتی شکست داد اما در نیمه نهایی توسط ایتالیا در ضربات پنالتی حذف شد.

به گزارش اسپورت، لوئیس انریکه در نشست خبری قبل از دیدار با مراکش گفت: یک سال پیش در یکی از اردوهای اسپانیا به آنها گفتم که باید هر کدام ۱۰۰۰ ضربه پنالتی بزنند. این یک تکلیف برای آنها بود تا آماده شوند. تصور می کنم که آنها تکالیف خود را انجام داده اند.

این مربی اسپانیایی اصرار دارد که ضربات پنالتی شانسی نیست. او گفت: لحظه پنالتی حداکثر تنش است، زمانی است که کنترل روی اعصاب خود را نشان می‌دهید و اگر هزار بار تمرین کرده باشید، می توانید پنالتی را به روشی که تصمیم گرفته‌اید بزنید.

سرمربی اسپانیا همچنین به انتقادات در مورد سبک بازی تیمش پاسخ داد و گفت: هر تیمی سلاح‌های خود را دارد. ما می خواهیم توپ را به بهترین شکل ممکن به مهاجمان برسانیم. اگر مجبور به زدن یک توپ بلند باشیم این کار را انجام می دهیم. با منتقدان اسپانیا موافق نیستم.

لوئیس انریکه در پایان تایید کرد که سسار آسپیلیکوئتا پس از مصدومیت در برابر ژاپن بهبود یافته و تمام ۲۶ بازیکن برای تمرین عصر دوشنبه قبل از بازی آماده هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین