کد خبر: ۸۱۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

برزیل با تیم دومش هم می‌تواند قهرمان شود

نیکولا ولاسیچ عنوان کرد که برزیل می‌تواند با تیم دوم خود نیز عنوان قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورد.
برزیل با تیم دومش هم می‌تواند قهرمان شود
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از تیم های برزیل یا کرواسی به نیمه نهایی جام جهانی راه خواهد یافت. این دو تیم به ترتیب کره جنوبی و ژاپن را شکست دادند تا به یک چهارم نهایی برسند. کرواسی به لطف عملکرد قابل توجه دومینیک لیواکوویچ، پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، ژاپن را در ضربات پنالتی ۳ بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.

به گزارش تلگراف، نیکولا ولاسیچ بازیکن کروات با تمجید از تیم ملی فوتبال برزیل گفت: برزیل واقعا تیم قدری است و همه این موضوع را می‌دانند. آنها می‌توانند با تیم دوم خود نیز قهرمان جام جهانی شوند. وقتی بازیکنان برزیل و همه بازیکنان تعویضی این تیم را می بینید، متوجه می شوید که برزیل مدعی نخست قهرمانی است. این تیم خیلی خوب است. آنها دو تیم دارند که به راحتی می توانند برای عنوان قهرمانی رقابت کنند.

ایوان پریسیچ هافبک تیم ملی کرواسی نیز درباره دیدار پیش رو با برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: اگر برای این بازی با قدرت تمام بجنگیم، این امکان وجود دارد بتوانیم برنده شویم و راهی دور بعد شویم. یک جنگ واقعی در انتظار تیم ماست و امیدوارم از پس این تیم برآییم.

دیدار ژاپن و کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی یک بر یک به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در این مرحله دروازه‌بان کروات‌ها خوش درخشید و با مهار ۳ پنالتی حریف زمینه‌ساز صعود تیمش به یک‌چهارم نهایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین