کد خبر: ۸۱۲۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
تبلیغات

۵ میز اداری محبوب و پرفروش بازار

شاید تصور کنید شما در خرید یک میز با کیفیت و بی‌کیفیت حق انتخاب دارید. این در حالیست که خرید میز‌های بی‌کیفیت و رده متوسط با وجود ساختار غیرایمن و مخرب آن، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. برای درک این مسئله کافیست با اهمیت خرید بهترین میز اداری آشنا شوید.
۵ میز اداری محبوب و پرفروش بازار
آفتاب‌‌نیوز :

۱. میز کارمندی NOVA الوند؛ در صورتی که بودجه محدودی برای خرید میز اداری در اختیار دارید، میز مدل NOVA بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این میز مدرن از تمام استاندارد‌های ارگونومیک به خوبی بهره یافته است. همچنین دارای بدنه مقاوم و پایه‌های مستحکمی است. آنچه که موجب کاهش قیمت این میز کاربردی شده، ساده بودن شکل و فرم کلی آن است.

۲. میز مدیریتی MT۱۰۰ پادمان

برای اینکه اتاق مدیریت به عنوان هسته اصلی شرکت به خوبی تجهیز شود، لازم است از یک میز مدیریتی شکیل و استاندارد استفاده کنید. این میز خوش ساخت و تمام آنچه که از یک میز مدیریتی استاندارد انتظار دارید، برآورده می‌سازد.

در ظاهر این میز مدیریتی بسیار ساده به نظر می‌رسد. اما زمانی که آن را در یک دکوراسیون مدرن چیدمان می‌کنید، نظرتان عوض می‌شود. این میز زیبا می‌تواند به خوبی با عموم دکوراسیون‌ها ارتباط برقرار کرده و هماهنگ شود. طراحی L شکل این میز به تقویت این ویژگی کمک کرده است. مدیرانی که به طراحی کارآمد و بروز علاقه مندند، خرید میز MT۱۰۰ را به سایر میز‌های مدیریتی ترجیح می‌دهند.

۵ میز اداری محبوب و پرفروش بازار

۳. میز اداری کارشناسی فرامین ۲۴۶

برای افرادی که به دنبال خرید یک میز اداری مدرن، کاربردی و جا دار هستند، خرید میز کارشناسی مدل ۲۴۶ بهترین گزینه خواهد بود. این میز اداری مدرن برای استفاده در دکوراسیون‌های ساده و مینیمال طراحی شده است. شما می‌توانید با خرید این میز کاربردی، به یک رویه وسیع و یک کنسول جا دار دسترسی پیدا کنید.

این میز اداری جذاب را در ابعاد استاندارد ۷۷*۷۰*۱۴۰ سانتی متر طراحی شده است. رویه ۱۴۰ سانتی متری این میز فضای مناسبی برای انجام فعالیت‌های اداری فراهم می‌کند. ارتفاع ۷۷ سانتی متری آن نیز شرایط مناسبی برای نشستن فراهم کرده و مانع از ایجاد حس درد در ستون فقرات می‌شود.

۴. میز مدیریت MA۱۰۰ ساجیران

در بررسی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین میز‌های اداری موجود در بازار، میز مدل MA۱۰۰ جایگاه ویژه‌ای دارد. این میز مدرن به قدر زیبا و شکیل است که می‌تواند موجب ارتقاء دکوراسیون اتاق مدیر شود. علاوه بر ویژگی‌های ظاهری مطلوب، این میز دارای عملکردی حرفه‌ای و بی نقص است.

مدیران می‌توانند از طراحی L شکل این میز نهایت استفاده را ببرند. طوری که مانتیور را در یک گوشه از میز قرار دهند و رویه وسیع میز را برای بررسی اسناد و آرشیو اختصاص دهند. بالطبع در این شرایط دست مدیر برای کار و فعالیت همزمان کاملاً باز خواهد بود. این برند با تولید این میز اداری زیبا، ترکیب ماهرانه از طرح، رنگ و متریال را در معرض دید مشتریان خود قرار داده است.

۵ میز اداری محبوب و پرفروش بازار

۵. میز اداری کارشناسی و کارمندی تولیپا برند جوان

خرید میز اداری مدرن مستلزم داشتن یک دکوراسیون مینیمال و خاص است. در صورتی که این فضا را در اختیار ندارید، سراغ خرید میز تولیپا بروید. این میز زیبا و کاربردی با وجود ظاهری ساده و روتین، تمام نیاز‌های شما را در طول انجام فعالیت‌های اداری برطرف می‌کند.

بهره مندی از چندین کشو جادار و محفظه‌های مختلف، استفاده از این را آسان و بدون دردسر ساخته است. شما می‌توانید از کشو‌های قفل دار این میز برای قرار دادن لوازم شخصی خود استفاده کنید. از محفظه‌ها هم برای جاسازی اسناد و آرشیو‌های اداری بهره ببرید.

مشخصات بهترین میز اداری

بالطبع تنوع قابل توجهی که در میز‌های اداری وجود دارد، تشخیص و شناسایی بهترین میز را برای شما سخت و پیچیده ساخته است. برای اینکه بتوانید یک میز اداری خوب، با کیفیت و استاندارد خریداری کنید، لازم است آن را از چند فیلتر عبور دهید.

• بهره مندی از استاندارد‌های ارگونومیک

اولین آیتمی که میز‌ها را از لحاظ کیفیت تفکیک می‌کند، میزان بهره مندی از قابلیت‌های ارگونومیک است. هرقدر میز منتخب شما تناسب بیشتری با این استاندارد‌ها داشته باشد، کیفیت بیشتری خواهد داشت. بهره مندی از ابعاد استاندارد، فضای کافی برای گردش پا، پایه‌های مستحکم، رویه ضخیم و عریض و ... از جمله ویژگی‌های ارگونومیک است که در میز‌های استاندارد به کار می‌رود.

• طراحی خاص و مدرن

اگر شکل و ظاهر میز اداری برای شما اهمیت دارد، لازم است با طراحی‌های بروز و مدرن آشنا شوید. شما می‌توانید از برند Staples جدیدترین و بروزترین طرح‌های میز اداری را ببینید. این برند از جمله بهترین برند میز اداری خارجی است که در طراحی میز اداری مدرن پیشگام است.

در کشور ایران نیز تکنولوژی طراحی میز اداری به قدری پیشرفت داشته که سالانه طرح‌های متنوع و جدیدی به بازار فروش عرضه می‌شود. ۵ میز معرفی شده در این مقاله همگی از طراحی‌های نوین و مدرن بهره‌مند گشته اند. آن‌ها می‌توانند با ظاهر جذاب و خلاقانه خود، دکوراسیون فضای اداری شما را ارتقا دهند.

• مجهز به متریال با کیفیت

کیفیت بالای متریال از دیگر مشخصات بهترین میز‌های اداری است. بهترین میز‌های اداری به واسطه کیفیت بالای متریال شناسایی می‌شوند. آن‌ها می‌توانند به جهت داشتن این ویژگی خاص، عملکرد مطلوب خود را در طول کارکرد‌های طولانی مدت حفظ کنند.

اهمیت خرید بهترین میز اداری

با مشخصات بهترین میز‌های اداری آشنا شدید. شاید تصور کنید شما در خرید یک میز با کیفیت و بی‌کیفیت حق انتخاب دارید. این در حالیست که خرید میز‌های بی‌کیفیت و رده متوسط با وجود ساختار غیرایمن و مخرب آن، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. برای درک این مسئله کافیست با اهمیت خرید بهترین میز اداری آشنا شوید.

۱. میز اداری خوب و با کیفیت، به واسطه بهره مندی از استاندارد‌های ارگونومیک، مانع بروز عوارض جسمانی می‌شود.

۲. بهترین میز اداری می‌تواند به افزایش راندمان کاری شرکت کمک کند.

۳. خرید میز با کیفیت خیال شما را از بابت خرابی زودرس راحت می‌کند.

۴. میز‌های خوب و استاندارد قادرند عملکرد مطلوب خود را در طول سال‌ها کارکرد حفظ کنند.

۵. در خرید از میز‌های خوب، از گارانتی‌های مدت دار و خدمات پس از فروش بهره مند می‌شوید.

۶. با استفاده از بهترین میز اداری می‌توانید دکوراسیون زیبا، جذاب و تأثیرگذار خلق کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین