کد خبر: ۸۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
تبلیغات

زیباترین لباس پرسپولیس

برند‌های زیادی تا کنون وظیفه تامین و تولید البسه تیم رو به عهده داشتن، اما تعداد کمی از اون‌ها بودن که به زیبایی و جلوه‌های ظاهری توجه زیادی کردند.
زیباترین لباس پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

پیراهن پرسپولیس همیشه برای هواداران این تیم عاملی در جهت عشق ورزیدن به باشگاه بوده؛ لذا هر فصلی که لباس پرسپولیس زیباتر و مفهومی‌تری طراحی و تولید شده، استقبال بیشتری رو شاهد بودیم.

البته که اتفاق‌های خاص فوتبالی (مثل قهرمانی‌ها یا بازی‌های خاص) در جاودانگی یک لباس نقش موثری داشته است. گاهی یک لباس هم زیبا طراحی شده و هم با قهرمانی‌ها و موفقیت‌های پرسپولیس همراه بوده که در این موارد اون لباس بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

برند‌های زیادی تا کنون وظیفه تامین و تولید البسه تیم رو به عهده داشتن، اما تعداد کمی از اون‌ها بودن که به زیبایی و جلوه‌های ظاهری توجه زیادی کردند.

تا قبل از سال ۱۳۷۵ تولیدی‌های متفرقه این وظیفه رو به عهده داشتن و بعد از اون رو در لیست زیر میتونید ببینید.

سال ۱۳۷۵ برند شکاری
سال ۷۸-۱۳۷۶ برند نهنگی
سال ۸۲-۱۳۷۸ برند جورابان
سال ۸۳-۱۳۸۲ قسمتی از فصل برند جوربان و قسمتی برند دایی
سال ۸۵-۱۳۸۳ برند نهنگی
سال ۸۶-۱۳۸۵ برند حصاری
سال ۸۸-۱۳۸۶ برند آلشپورت
سال ۸۹-۱۳۸۸ قسمتی از فصل برند آلشپورت و قسمتی برند حصاری
سال ۹۳-۱۳۸۹ برند آلشپورت
سال ۹۴-۱۳۹۳ برند ماکرون
سال ۹۵-۱۳۹۴ برند آلشپورت
سال ۹۷-۱۳۹۵ برند جوما
سال ۹۸-۱۳۹۷ برند لینینگ
سال ۰۱-۱۳۹۸ برند آلشپورت

ده لباس برتر پرسپولیس

در ادامه میخوایم از بین لباس‌های اول تیم، ده مورد که هم از نظر ظاهری و هم میزان استقبال عمومی، توجه زیادی بشون شده رو با هم ببینیم.

لباس شماره ۱۰ پرسپولیس سال ۱۳۹۰

بی شک با دیدن این لباس تمام هواداران تیم به یاد ایموند زائد و اون هت تریک به یاد موندنی میفتن. این لباس طراحی ساده‌ای داره و شاید نشه گفت نکته خاصی از طراحیش رو مطرح کرد، ولی نقش اون خاطره به یاد موندنی باعث محبوبیت و توجه هوادارن به این کیت شد.

لباس شماره ۹ پرسپولیس سال ۱۳۹۳

یک پیراهن ساده که جزئیات سفید و مشکی بسیار زیبایی داشت. شش خط روی سرشانه نمادی برای کری خونی بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت. هادی نوروزی هم آخرین گل خودش رو با همین لباس برای پرسپولیس زد تا همیشه کاپیتان فقید تیم رو با این لباس به خاطر بیاریم.

لباس شمار ۸ پرسپولیس سال ۱۳۹۹

پیراهن بعد هم کاری از شرکت آلشپورت هست که به رنگ قرمز و طرح‌هایی داره از گل انار که بصورت زیبا روی اون کار شده. بر روی آستین‌ها هم لوگو قدیمی تیم حک شده که بسیار زیبا و برازندست. پوکر قهرمانی لیگ برتر در همین فصل و با این لباس شروع شد.

لباس شماره ۷ پرسپولیس سال ۱۳۷۸

یک طراحی زیبا و متفاوت با فرمت کلاسیک و یک اسپانسر با ظاهر مناسب این بار توسط برند جورابان برای پرسپولیس کار شده بود. مقدار استفاده از رنگ سفید زیاد بود و شاید نیمی از پیراهن رو شامل میشد. یقه لباس هم به زیبایی کار شده بود. در اون فصل پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی جز ۴ تیم برتر رسید که بازی‌های تیم در آسیا هم در خاطران هوادارن باقی مونده است.

زیباترین لباس پرسپولیس

لباس شماره ۶ پرسپولیس سال ۱۳۹۶

پرسپولیس در اوج قدرت همراه با مربی افسانه‌ای (برانکو) در این فصل موفق شد دهمین قهرمانی در لیگ برتر رو بدست بیاره. این آخرین لباس تیم بود که بدون ستاره به کار خودش پایان داد. پیراهن در صورت کلی ساده بود، اما در نگاه طرفداران موندگار و خیلی جذاب بود.

لباس شماره ۵ پرسپولیس سال ۱۳۹۵ دربی

در بهمن ماه این سال و برای برگزاری مسابقه دربی ۸۴ یک لباس بسیار زیبا، بر اساس گرادیانت رنگی از مشکی به سمت قرمز کار شد. یقه بصورت ترکیبی و بسیار زیبا به لباس اضافه شده بود به صورتی که طرح نهایی دلبری میکرد. اگر پرسپولیس فاتح این دربی شده بود قطعا این کیت جز فراموش نشدنی‌ها میشد.

لباس شماره ۴ پرسپولیس سال ۱۴۰۱

در این لباس از معماری سنتی ایران و طرح بته جقه استفاده شده بطوری که در قسمت‌های بالا پایین پیراهن و همچنین روی آستین‌ها به وضوح اون رو ببینیم. اسپانسر روی لباس میتونست به زیبایی این کیت کمک بیشتری بکنه که این مورد چندان حاصل نشده است.

زیباترین لباس پرسپولیس

لباس شماره ۳ پرسپولیس سال ۱۳۹۶ آسیایی

اولین لباسی که بصورت ویژه برای رقابت‌های آسیایی طراحی شد یکی از بهترین لباس‌های تاریخ پرسپولیس بود. این کیت دارای یک یقه فوق حرفه‌ای و زیبا بود و از رنگ‌های سفید و مشکی در جای بسیار درستی استفاده شده بود که در افزایش مقبولیتش خیلی تاثیر داشت. فونت چاپ روی این لباس هم بسیار زیبا بود. همچنین اسپانسر‌ها هم ظاهر مناسبی داشتند.

لباس شماره ۲ پرسپولیس سال ۱۳۹۵

قطعا یکی از زیباترین و به یادموندنی‌ترین لباس‌های پرسپولیس که توسط آلشپورت طراحی شده رو شاهد بودیم. استفاده از یک شعله آتیش، اما به رنگ سفید و همچنین ایجاد طیف رنگی از قرمز به سمت سفید در پایین لباس، از شاهکار‌های این برند بود. اما این لباس همراه با خاطره ویژه پاس میده یا هت تریک میکنه طارمی و حمله به علامت ۴ حریف بود که از این نظر امکان نداره از یاد یک پرسپولیسی بره.

لباس شماره ۱ پرسپولیس سال ۹۸ در آسیا و ۱۳۹۹

اولین بار در سال ۱۳۹۸ و برای رقابت‌های آسیایی این لباس معرفی و تولید شد. در اون سال تیم خیلی زود از رقابت‌ها کنار رفت. اما با شروع فصل جدید لیگ برتر، همین پیراهن به عنوان لباس اصلی تیم معرفی شد و در دی ماه همین سال با همین کیت تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا رو هم بدست اورد. فینالی که هنوز هم به عنوان یکی از تلخ‌ترین اتفاق‌های فوتبالی برای عاشقان تیم ثبت شده است.

طراحی لباس خیلی ساده بود. آستین و یقه کش بافت در کنار طرح‌های سرشانه و آستین سفید از عوامل اصلی زیبایی ظاهری این لباس بود.

تیم پرسپولیس با این کیت از سد قدرتمند‌ترین تیم‌ها گذشت و اتفاق‌های فوتبالی بزرگی رو رقم زد و به گفته بسیاری از کارشناسان شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در اون رقابت‌ها بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین